مردم لندن «قرآن و شاخه گل» هدیه گرفتند

۰۵اردیبهشت،

مسلمانان انگلیس همراه این قرآن‌ ها، شاخه‌ هایی از گل را نیز به منظور نشان ‌دادن عشق و محبت نسبت به هم‌ نوع، میان شهروندان انگلیسی توزیع کردند.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، اسلام دومین دین بزرگ در انگلستان به شمار می ‌رود و جمعیت مسلمانان این بخش از اروپا بسیار بسیار و از نظر اجتماعی بسیار موثر توصیف می کنند و همین موضوع سبب شده تا بعضی رسانه های غربی برای جلوگیری از گسترش کاملترین دین الهی، برنامه های مفصلی تدارک ببینند.

اما مسلمانان انگلیس نیز همه تلاش خود را برای بی اثر کردن این تبلیغات به کار بسته اند و اکنون نسخه‌هایی از قرآن کریم به منظور تصحیح باورهای اشتباه دربارهٔ اسلام میان شهروندان این کشور در لندن توزیع کرده اند.

این اقدام نمادین با همکاری دفتر انجمن جهانی اسلام در لندن انجام و هدف از آن تصحیح باورهای غلط دربارهٔ دین مبین اسلام انجام شده و مسلمانان انگلیس همراه این قرآن‌ ها، شاخه‌هایی از گل را نیز به منظور نشان ‌دادن عشق و محبت نسبت به هم‌ نوع، میان شهروندان انگلیسی توزیع کردند.

این اقدام با استقبال گروههای مسیحی و اقشار مختلف مردم لندن همراه بوده و مسلمانان امیدوارند این روش تاثیرات بمباران تبلیغاتی رسانه ها را تا حد بسیاری خنثی کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.