مردم نخریدند، ۴۰دلار شد ۱۰ دلار/ رازهای جشن​گرفتن خواهر عروس خاندان سلطنتی

۱۹م دیماه ،

مهر به نقل از رادار آنلاین گزارش داد: فروش کتاب پیپا میدلتون، خواهر همسر شاهزاده ویلیام نوه ملکه و شاه بعدی این کشور، چندان سلطنتی نبود. این کتاب که با عنوان «جشن و میهمانی: یک سال جشن و سرور برای خانواده‌ها و دوستان» ۳۰ اکتبر به بازار آمد و فرصت دو ماهه شب کریسمس را در اختیار داشت، در انگلستان تنها توانست مخاطبان اندکی را جمع کند و اکنون به جای ۴۰ دلار به قیمت ۱۰ دلار عرضه می‌شود.

در این کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای، میدلتون از رازهای خودش برای چگونه برگزار کردن یک میهمانی موفقیت‌آمیز سخن می‌گوید که شامل انتخاب منوی خوب، دستور غذاها، مهارت‌های خاص و بازی‌های سنتی و حتی جزییات مناسب برای هر موقعیت خاص است، اما نقدهایی که بر این کتاب نوشته شد بسیار تند و تیز بود و منتقدان پیشنهادهای پیپا برای آتش بازی و آویزان کردن دونات از درخت و پیشنهادهایی مثل میزان خوردن یخ با نوشیدنی‌های مختلف و حتی پیشنهاد خوردن بوقلمون در میهمانی‌های بزرگ کریسمس را خنده‌دار خواندند. حتی نقدنویس آمازون این کتاب را «تلف کردن وقت برای یک درخت مرده» خواند.

میدلتون که خواهرش کیت در دوران بارداری است تا بچه تازهی به خانواده سلطنتی هدیه کند، از سال پیش یک تور اروپایی را برای معرفی کتابش پیش از انتشار یافتن آن آغاز کرد، اما هنوز در اروپا نیز برای فروش کتابش با موفقیت روبرو نشده است.

این کتاب در ۴۰۰ صفحه انتشار یافته و آمازون نیز آن را به قیمت ۲۰ دلار می‌فروشد.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.