مردم و مجلس در انتظار اعلام آمار حقیقی از مسکن زلزله‌زدگان می باشند

سهشنبه ۱۶آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مردم و مجلس از دولت انتظار دارند آمار حقیقی‌تری از تعداد واحدهای مسکونی تحویل‌داده شده به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اعلام کند.

عباس فلاحی نماینده اهر و هریس در گفتگو  با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره میزان پیشرفت کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده گفت: با توجه به گذشت بیش از ۳ ماه از این اتفاق مردم این مناطق همچنان با مشکلاتی از قبیل کمبود امکانات گرمایشی مواجه می باشند.

وی در ادامه افزود:‌ از دیگر مشکلات مردم ازسباران، اسکان در چادرهای موقت بوده که در پاره‌ای موارد منجر به آتش‌سوزی و جان‌‌باختن یا مجروح‌شدن عده‌ای از هموطنان شده است.

فلاحی با اشاره به افزایش برودت هوا و مشکلات مردم در تامین وسایل گرمایشی اظهار داشت: با آغاز فصل سرما مردم با کمبود امکانات مواجه بوده و وعده‌های مسئولین درباره تحویل مسکن تا پیش از آغاز سرما به صورت کامل عملی نشده است.

نماینده مردم اهر و هریس گفت:‌ مردم و مجلس از دولت انتظار دارند آمار حقیقی‌تری از تعداد واحدهای مسکونی تحویل‌داده شده به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اعلام کند.

عضو کمیسیون عمران در پایان خاطرنشان نمود: در حال حاضر اکثر کوه‌های منطقه ارسباران پوشیده از برف شده و سرمای این منطقه زیر صفر است و خدمات‌رسانی هر چه سریعتر به مردم این منطقه در اولویت‌ همهی دستگاه‌ها باید قرار گیرد.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.