مردی که با استفاده از جنجال ماجرای روبوسی گوهر خیراندیش و یک فیلمساز جوان، گرین کارت آمریکا گرفت!

ممتازنیوز:

IMAGE634545283304318750

پس از این اتفاق من و خانم خیراندیش یکی دو بار همدیگر را دیدیم تا اینکه دو هفته قبل ایشان با من تماس گرفت. ایشان می گفت که در امریکا شخصی را ملاقات کرده که فکر می کرده من هستم. تعجب کرده که چرا اینقدر عوض شده ام و چاق ولی از آنجا که آن آقا خودش را به نام من معرفی کرده و بعد کلی با هم درباره جزئیات ماجرای جشنواره حقیقت صحبت کرده اند و خندیده اند دیگر مطمئن شده که خودِ من هستم.

بیش از یازده سال از زمانی گذشته است که روبوسی من و گوهر خیراندیش در اختتامیه جشنواره حقیقت چالشی عظیم پیش روی دولت اصلاح طلب وقت گذاشت و علاوه بر به راه افتادن چندین تظاهرات عظیم و پارچه نویسی های بیشمار باعث عزل یک استاندار و چند مدیر کل شد.

علی زمانی عصمتی در صفحه فیس بوک خود نوشت: پس از این اتفاق من و خانم خیراندیش یکی دو بار همدیگر را دیدیم تا اینکه دو هفته قبل ایشان با من تماس گرفت. ایشان می گفت که در امریکا شخصی را ملاقات کرده که فکر می کرده من هستم. تعجب کرده که چرا اینقدر عوض شده ام و چاق ولی از آنجا که آن آقا خودش را به نام من معرفی کرده و بعد کلی با هم درباره جزئیات ماجرای جشنواره حقیقت صحبت کرده اند و خندیده اند دیگر مطمئن شده که خودِ من هستم. حتی می گفت خواهرم هم با من بوده است، همان که شب اختتامیه با خانم خیراندیش هم صحبت شده است. ایشان گفت آن آقا با نام من موفق شده گرین کارت امریکا را بگیرد و این را همه آنجا می دانسته اند و همه او را به نام من و کارگردان می شناخته اند!

البته ماجرا به اینجا ختم نمی شود…

درباره این ماجرا و ماجرای آن اختتامیه کذایی و پیامدهایش حرفهایی دارم که برایتان خواهم گفت.

راستی گویی حال خانم خیراندیش که یک هفته قبل سر صحنه فیلم آقای افخمی دچار صانحه شده بودند بهتر است…

 

ذره بین : ماشالله هنر نزد ایرانیان هست و بس! هرکاری که هیچکس در دنیا نمیتونه انجام بده ایرانی انجام می ده!

 

کافه سینما


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.