مرد زن‌نما، سارق طلا و جواهر بود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

رییس کلانتری ۱۶۴ قائم از دستگیری یک سارق خبر داد و گفت:این متهم با پوشش زنانه اقدام iبه سرقت از کیف خانم در فروشگاه های و مراکز خرید می نمود.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، سرهنگ محمد گلستانیان، رییس کلانتری ۱۶۴ قائم، گفت:” دیروز یکی از ماموران گشت های انتظامی این کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خود متوجه رفتارهای یک زن مشکوک در یکی از مراکز خرید این محدوده شده و برای تحقیقات دراین زمینه وی را زیر نظر گرفته و تعقیب می نماید.

وی افزود:” این فرد مشکوک iبه محض اینکه متوجه شد از سوی ماموران تحت نظر است سعی نمود با استفاده از شلوغی مرکز خرید مذکور از درهای فرعی آن متواری شود که با سرعت عمل ماموران و تیزهوشی آنها موفق نشده و با هماهنگی های انجام شده بازداشت شد اما در هنگام بازداشت ماموران دریافتند که این فرد مشکوک زن نمی باش بلکه مردی است که با پوشش زنانه در محل های پر جمعیت و مراکز خرید اقدام iبه سرقت می نماید.

سرهنگ گلستانیان، افزود: متهم iبه همراه گشت انتظامی iبه کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن iبه جرم خود مبنی بر سرقت از زنان در محل های پر تردد و مراکز خرید، اعتراف و عنوان داشت که با پوشیدن لباس های زنانه و استفاده از چادر در میان زنانی که اقدام iبه خرید می نمودند رفته از آنها سرقت می نموده است.

رییس کلانتری ۱۶۴ قائمتصریح نمود: با اعتراف متهم، وسایل همراه وی مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن ۴۱۰ هزار تومان وجه نقد، چند عدد کارت عابر بانک، مقداری طلا و جواهر آلات، تعدادی مدارک شناسایی و دسته چک کشف شد که iبه همراه متهم iبه پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.