مرعشی:احمدی‌نژاد قیافه برنده‌ها را می‌گیرد

۲۵ام بهمن ،

عضو اسبق حزب کارگزاران گفت: آقایان هاشمی و خاتمی از شخصیت‌های تاثیر گذار کشور می باشند و نمی‌توانند نسبت به موضوع مهمی چون انتخابات بی‌تفاوت باشند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، حسین مرعشی عضو سابق حزب کارگزاران که در مراسم درگذشت محمدکاظم مرعشی حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران به شعار «زنده باد بهار» که چندی پیش رئیس جمهور آن را مطرح کرد، اشاره و اظهار داشت: آقای احمدی‌نژاد می‌گوید که این شعار مربوط به امام زمان است که اگر اینگونه باشد ایشان از روحانیت پیشی گرفته است ولی اگر مربوط به بهار عربی باشد قاعدتا از سیاست‌های نظام پیشی گرفته است. امیدوارم خودشان توضیح دهند.

وی افزود: آقای احمدی‌نژاد تمام تلاش‌شان این است که بازی باخته را برد جلوه دهد؛ آقای احمدی‌نژاد بازنده است و می‌خواهد قیافه برنده‌ها را به خود بگیرد.

عضو اسبق حزب کارگزاران در پاسخ به این پرسش که اقبال عمومی به کاندیدای دولت در انتخابات چگونه است، ‌گفت: این را باید از توده‌های مردم سؤال پرسید که زیر فشار تورم کمرشان در حال شکستن می‌شکند.

مرعشی در خصوص حضور اصلاح طلبان در یازدهمین رقابت ریاست جمهوری تاکید کرد: ما امیدواریم مجموع اصلاح طلبان بتوانند کمک مهمی به نظام و مردم بکنند.

وی در مورد کاندیداتوری سید محمد خاتمی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی نیز گفت: آقایان هاشمی و خاتمی از شخصیت‌های تاثیر گذار کشور می باشند و نمی‌توانند نسبت به موضوع مهمی چون انتخابات بی‌تفاوت باشند.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.