مرکز درمان تروما و سرطان به زودی در مجتمع درمانی هلال ایجاد می‌شود

فروردین ۱۴۰۳

ممتاز نیوز : مسعود حبیبی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز درمان ناباروری رویش واقع در مجتمع درمانی و دارویی هلال‌احمر خاطر نشان کرد: زمین این مجتمع درمانی در سال ۱۳۵۲ توسط یک خیر به جمعیت هلال‌احمر اهدا شد و در سال ۱۳۸۸ توسط خیری دیگر مرکز چشم‌پزشکی، همودیالیز به روش بی‌کربونات و دندانپزشکی راه‌اندازی شد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: روزانه بیش از ۱۲۰ بیمار دیالیزی در مرکز همودیالیز خدمت می‌گیرند و طی این سالها فضای پذیرش درمانگاهی را از چهار درمانگاه به ۱۰ درمانگاه افزایش داده‌ایم.

رئیس مجتمع دارویی و درمانی هلال‌ایران با اشاره به تأسیس یک بیمارستان در مجتمع درمانی و دارویی هلال‌ ایران گفت: از تابستان سال قبل عملیات عمرانی بیمارستانی را با ۸ اتاق عمل جراحی در حوزه چشم‌پزشکی آغاز کرده‌ایم و امیدواریم هر چه زودتر این بیمارستان برای ارائه خدمات نوین پزشکی به مردم راه‌اندازی شود.

حبیبی گسترش حوزه‌های مختلف درمانی در این مجتمع را یکی از برنامه‌های پیش‌رو برشمرد و گفت: درخواست مجوز برای درمان بیماران در حوزه سرطان از جمله رادیوتراپی و پزشکی هسته‌ای را به وزارت بهداشت داده‌ایم که هنوز با مجوز آن موافقت نشده است.

وی ادامه داد: همچنین با یک پزشک ایرانی‌الاصل در بیمارستان هانوفر آلمان صحبت‌هایی داشته‌ایم و تا بتوانیم طبق آخرین روش‌های نوین درمانی بخش تروما را در بیمارستان تازه ایجاد کنیم.

رئیس مجتمع دارویی و درمانی هلال‌ایران ایجاد مرکز درمان ناباروری رویش را در مجتمع دارویی درمانی هلال گامی مثبت برای بیماران دانست و افزود: ناباروری هم جزو درمان‌های نوین و پیشرفته است که خانواده و اجتماعی را درگیر می‌کند و با راه‌اندازی یک گونه مراکز می‌توان درصدی از بیماران را به زندگی امیدوار کرد.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.