مرکز رشد مجازی فناوری های نوین ارتقای سلامت راه اندازی می گردد

۲۲خردادماه،

“مرکز رشد مجازی فناوری های نوین ارتقای سلامت” با تلاش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و همکاری دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت راه اندازی می شود.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ مسئول فناوری های نوین دفتر آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تلاش در جهت تشکیل شرکتهای دانش بنیان با رویکرد ارتقای سلامت و توسعه فناوری های پیشگیری محور، اولویتی است که موردنظر معاونت بهداشت است.

 مهندس امیرحسین اسدی افزود: این شرکت ها می توانند با توسعه ظرفیت های مختلف و تولید محصولات پیشگیری محور، نقش اساسی در ارتقای سلامت جامعه داشته باشند.

وی گفت: مرکز رشد فضایی است در جهت آماده سازی شرکت های کوچک و دانشگاهی جهت ورود به عرصه تولید و بازار. مرکز رشد عملا نقش حمایت و مشاوره به شرکت های نوپا را داشته و تلاش دارد تا ریسک های این شرکت ها را کاهش داده و زمینه توسعه فنی و مالی آنها را فراهم آورد.

 مشاور فناوری دفتر آموزش سلامت افزود: در مرکز رشد مجازی، تمامی فرایندهای پذیرش، استقرار، آموزش، مشاوره، ارائه تسهیلات، کمک در فروش محصولات، کمک در بازاریابی و تبلیغ محصول، ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی و ارزشیابی بصورت مجازی انجام شده و توانایی پذیرش و ارائه خدمات به طیف وسیع تری از مخاطبان حاصل می شود.

وی ادامه داد: با تلاش همکاران تلاش می کنیم تا با رشد شرکتهای دانش بنیان حوزه ارتقای سلامت، شاهد رشد روزافزون فناوری های نوین حوزه ارتقای سلامت و به تبع آن ارتقای سلامت جامعه باشیم.

اسدی افزود: با این اقدامات در تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی و سیاستهای کلی نظام که توسعه شرکت های دانش بنیان و برون سپاری فعالیت های غیرحاکمیتی را الزام می کند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.