مرکز علمی کاربردی شرکت بهره‌برداری مترو تهران افتتاح شد

۲۵ام بهمن ،

untitled-22.JPG

مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت بهره‌برداری مترو تهران با حضور شهردار تهران افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، این مرکز آموزشی علمی کاربردی با اهداف توانمند‌سازی و ارتقای سطح آگاهی فنی نیروی انسانی، تربیت نیروی تکنسین متخصص و کارشناس، ارتقای دانش و توانمندی‌های دانشگاهی و منابع انسانی صنعت ریلی راه اندازی شده است.

تاسیس مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت بهره برداری مترو تهران با حمایت‌ و پشتیبانی‌ شهردار تهران، معاونت برنامه‌ریزی و اداره کل آموزش و معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و اخذ مجوز از دانشگاه علمی و کاربردی میسر شده است.

بنا بر این گزارش، در این مرکز در رشته‌های تحصیلی سازه‌های زیرزمینی، برق مترو، خط و ابنیه، ایمنی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو تربیت می‌شود.

مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت بهره‌برداری مترو تهران قابلیت آموزش و تربیت نیروی انسانی دانشگاهی و پاسخگویی به نیازهای آموزشی کل صنعت ریلی کشور، متروهای استان‌ها و واگن‌سازی‌ها را دارد.

به گزارش ایسنا، ۴۵۰ دانشجو در مقطع تحصیلی کاردانی در رشته های یاد شده از هفته آینده ترم اول تحصیلی خود را در این مرکز آغاز می‌کنند و از ترم تحصیلی آینده (اردیبهشت ماه سال ۹۲ ) از متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی در این رشته‌ها ثبت نام به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. منصوری:

    با عرض سلام خواهشمند است آدرس مرکز آموزش مترو را نیز در سایت درج فرمایید. با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.