مرکز ملی فضای مجازی برای همکاری با روحانی اعلام آمادگی کرد

۲۷خردادماه، مهر- دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی در پیامی به دکتر حسن روحانی، پیروزی وی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با دولت تدبیر و امید اعلام کرد.

مهدی اخوان بهابادی در پیامی خطاب به حسن روحانی اظهار امیدواری کرد که با توجه ویژه رئیس جمهور منتخب، شاهد تحولات چشمگیر در فضای مجازی کشور باشیم.

متن پیام مهدی اخوان بهابادی دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی به شرح زیر است:

” حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی

رئیس جمهور منتخب مردم شریف ایران

سلام علیکم

امروز پس از ۳۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود همه فشارهای دشمنان، ملت ایران در اوج است و همچون موجی خروشان همه مکر دشمن را در چشم برهم زدنی نابود می سازد. انتخابات ۲۴ خرداد که بیت الغزل حماسه سیاسی بود نشان از پیوند داخلی ملت با نظام اسلامی داشت ملتی که با همه مرارت ها و سختی ها باز هم با اعتماد تمام بر نظام خود به میدان آمدند و برگی دیگر از تاریخ پرافتخار خود را رقم زدند. نظام مردم سالاری دینی بار دیگر پویایی خود را با انتقال قانونمند و البته زیبای قدرت در میان اندیشه های فرزندان خویش به رخ جهانیان کشید.

اینک که ملت حماسه آفرین ایران بار دیگر مسئولیت سترگ ریاست جمهوری این نظام مقدس را بر دوش یکی از فرزندان خود، حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی گذاشته است تحقق حماسه سیاسی و این انتخاب را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و جنابعالی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال آروزی موفقیت در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) می نماییم.

در پایان مرکز ملی فضای مجازی به نمایندگی از همه فعالان این حوزه آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با دولت تدبیر و امید اعلام می دارد. انشالله با توجه ویژه رئیس جمهور منتخب محترم، شاهد تحولات چشمگیر در فضای مجازی کشور باشیم.”

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.