مرگ دلخراش زن کرمانشاهی زیر چرخ‌های مینی‌بوس

برخورد یکدستگاه مینی‌بوس با زنی میانسال در پارک کوهستان شهر کرمانشاه، منجر به مرگ دلخراش زن عابر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،برخورد یکدستگاه مینی‌بوس با زنی میانسال در پارک کوهستان شهر کرمانشاه، منجر به مرگ دلخراش زن عابر شد. 

بنا براین گزارش نیمه شب گذشته با اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح در پارک کوهستان شهر کرمانشاه ، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۹ این شهر جهت بررسی موضوع به محل عزیمت کردند .

با حضور ماموران در محل مشاهده شد یک دستگاه خودروی مینی بوس با یک عدد تیر چراغ برق برخورد کرده و متوقف شده است و زنی میانسال نیز در حالیکه بشدت مجروح شده روی زمین افتاده است .

بررسی‌های به عمل آمده حکایت از آن داشت، زن حادثه دیده بهمراه خانواده خود جهت تفریح به محل آمده و در حال قدم زدن بوده است که خودرو مینی بوس ذکر شده با ۱۸ نفر مسافر کنترل خود را از دست داده و پس از زیر گرفتن وی با تیر چراغ برق نیز برخورد کرده و متوقف شده است .

طی این خبر، با حضور تیم فوریتهای پزشکی در محل زن حادثه دیده به مراکز درمانی اعزام شد اما پیگیری های بعدی ماموران حکایت از آن داشت که وی علی رغم تلاش پزشکان پس از گذشت ۵ ساعت فوت کرده است .

گفتنی است، همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته درحوادث رانندگی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۱۲ نفر زخمی و روانه مراکز درمانی شدند .


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.