مرگ دلخراش مادر و دختر در رستوران هتل

در حادثه دلخراشی که در رستوران هتلی در مشهد رخ داد، زمین رستوران شکافته و مادر و دختری در آب جان باختند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس،صبح روز گذشته اعضای یک خانواده که از شهر کرد به مشهد آمده و در یکی از هتل های خیابان دانش شرقی سکونت داشتند برای صرف صبحانه به طبقه زیر زمین هتل آمدن و در یک میز نشستند.
در این هنگام داماد خانواده برای سفارش غذا از جایش بلند شد که ناگهان زمین فرو ریخت و مادر و دختر که در یک سمت میز بودند با صندلی ،داخل آب زیرزمینی افتادند که ۲ نفر دیگر با گرفتن دست یکدیگر نجات یافتند. لحظه ای که مادر و دختر در میان آب دست و پا می زدند و در حال غرق شدن بودند اطرافیان با آتش نشانی تماس گرفتند.
ابوالفضل تیموری مدیر حوزه ۳ عملیات آتش نشانی گفت: حادثه ساعت ۰۸:۵۸ به سازمان آتش نشانی گزارش شد که بلا فاصله گروهی از امدادگران ایستگاه ۲ آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل عزیمت کردند و همزمان نیز ماجرا را به اورژانس اطلاع دادند.
وی افزود: وقتی ماموران به هتل رسیدند یکی از اعضای این خانواده جان باخته و دیگری نیز زیر آب بود که با تلاش ماموران و پس از جست و جو از زیر آب بیرون آورده شد.
این گزارش حاکی است: ماموران اورژانس پیکر۲ قربانی این حادثه را به بیمارستان امدادی منتقل کردند اما آنها دیگر علایم حیاتی نداشتند. 
بدین ترتیب ماجرای هولناک هتل از طریق ماموران انتظامی کلانتری امام رضا(ع) به قاضی ویژه قتل عمد نیز گزارش شد و تحقیقات در این باره ادامه یافت.
بررسی های پلیسی و قضایی مشخص کرد این هتل دارای مجوز موقت بوده که مراتب به اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و اتحادیه هتل داران گزارش شد تا از وقوع حوادث بعدی پیش گیری شود.
گفتنی ایست:اجساد دختر ۱۵ ساله و مادر ۴۰ ساله او نیز برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی حمل شد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.