مرگ طراح صحنه و لباس سینمای ایران بر اثر شدت سوختگی ناشی از آتش سوزی

ممتازنیوز:

2-1-201442195558

شیرین شازده احمدی چند روز پس از حادثه سوختگی ۹۷ درصد،جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم،پنج شنبه شب ۷ فروردین ،آتش سوزی در منزل مسکونی شیرین شازده احمدی باعث سوختگی و انتقال او به بیمارستان شده بود.این درحالی بود که شازده احمدی تا روز قبل از این اتفاق به عنوان طراح صحنه و لباس در پروژه «چهارشنبه خون به پا می شود» مشغول فعالیت بود. او بلافاصله بعد از این حادثه به بیمارستان مطهری تهران منتقل شد و چند روز در همین بیمارستان بستری بود. جراحات وارده آنقدر زیاد بوده که شازده احمدی دچار ۹۷ درصد سوختگی شده بود.حدود سه هفته قبل نیز اتومبیل اعضای گروه «چهارشنبه خون به پا می شود» که شیرین شازده احمدی هم در آن بود دچار حادثه شد و او به بیمارستان منتقل شده بود.

این هنرمند متاسفانه ساعت ۱۲ ظهر امروز بر اثر شدت جراحات درگذشت.زمان تشییع پیکر او در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

شازده احمدی به عنوان طراح صحنه و لباس در فیلم هایی چون «مرهم»، «هوو»، «شیر و عسل»، «کلاهی برای باران» و … فعالیت کرده بود. بانی فیلم این ضایعه را به بازماندگان وی و جامعه سینمایی کشور تسلیت می گوید.

پیش از این در خبرها آمده بود که به گفته خانواده آن مرحومه،در روزهای ابتدایی بستری شدن او، از جمع عوامل پروژه فقط یک بار جانشین تولید به بیمارستان آمده بود و بقیه عوامل اعم از تهیه کننده، سرمایه گذار و کارگردان جویای حال شازده احمدی نبوده اند،اما تهیه کننده این فیلم غلامرضا موسوی در تماس با خبرنگار ما اعلام کرد که وی و سایر عوامل برای عیادت از شیرین شازده احمدی به بیمارستان رفته بودند،اما چون وی ممنوع الملاقات بوده،موفق به دیدار با وی نشده اند.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.