مریلا زارعی در دو روز از زندگی شهید چمران+تصاویر

فیلمبرداری فیلم سینمایی «چ» جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا که به زندگی شهید چمران می‌پردازد، با ضبط سکانس‌های شبانه در پاوه ادامه دارد.

مریلا زارعی در دو روز از زندگی شهید چمران

ممتازنیوز به نقل از  فارس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «چ» جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا که به زندگی شهید چمران می‌پردازد، با ضبط سکانس‌های شبانه در پاوه ادامه دارد.

فیلمبرداری فیلم «چ» با حضور بازیگران در منطقه پاوه همچنان ادامه دارد ‌و ظرف دو روز گذشته «بهزاد عبدی» آهنگساز فیلم برای اینکه با فضای شهر پاوه و فیلم آشنایی بیشتری پیدا کند، سر صحنه فیلمبرداری فیلم حاضر شد.

«بهزاد عبدی» برای ساخت موسیقی فیلم نوشتن نت‌ها را مدتی است آغاز کرده است و تدوین تصاویر نیز توسط مهدی حسینی‌وند در حال انجام است.

بازیگر نقش شهید چمران را فریبرز عرب‌نیا ایفا می‌کند و ‌«سعید راد»، «فریبرز عرب‌نیا»، «مریلا زارعی»، «بایک حمیدیان»،«محمدمهدی سلانی»، «امیررضا دلاوری» و «اسماعیل سلطانیان» به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند.

حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد ۱۳۵۸ زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

مهدی کریمی تهیه‌کننده این فیلم و فیلم محصول بنیاد سینمایی فارابی است.

طبقه بندی: اخبار سینما, اخبار سینمای ایران   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, زندگی شهید چمران, سینمای ایران, مریلا زارعی, مریلا زارعی ۹۱


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.