مزاح صالحی با آخوندزاده در اجلاس

جام جم آنلاین: علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه در مزاحی با آخوندزاده گفت: ظاهرا آقای آخوندزاده هنوز باور ندارد که من وزیر امورخارجه هستم. این مزاح صالحی خنده وزرای خارجه در اجلاس را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، نشست وزرای خارجه شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد از صبح امروز سه شنبه آغاز شد که «رمزی عزالدین» معاون وزیر خارجه مصر ریاست این  نشست را به علی اکبر صالحی وزیر امورخارجه کشورمان تحویل داد.

سپس آخوندزاده رئیس نشست کارشناسان ارشد اجلاس عدم تعهد پشت تریبون قرار گرفت و  در ابتدای سخنان خود هنگامی که خواست از علی اکبر صالحی به عنوان وزیر خارجه نام ببرد به اشتباه نام «علی اکبر ولایتی» را ذکر کرد که بلافاصله سخنان خود را اصلاح کرد اما در این هنگام صالحی وزیر خارجه کشورمان با خنده و مزاح گفت: ظاهراً ایشان هنوز باور ندارد که من وزیر خارجه هستم.

این جمله صالحی خنده حاضران را در پی داشت و باعث شد تا نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد در یک فضای صمیمی تر به کار خود ادامه دهد.

در نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد بیش از ۶۰ وزیر خارجه کشورهای عضو حضور دارند و قرار است سند نهایی برای تصویب در اجلاس سران در نشست دو روزه وزرای خارجه به تصویب برسد.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.