مسئولان از رسیدگی iبه امور مردم غافل نشوند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

دبیر کل دفتر تحکیم وحدت با تاکید بر اینکه مردم ایران لایق iبهترین‌ها می باشند، گفت: مسئولان قدر خدمت‌رسانی iبه این مردم را بدانند و از بروز جریانات و حواشی که آنان را از رسیدگی iبه امور مردم غافل می‌کند، جلوگیری نمایند.

مهدی امیریان دبیر کل دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره iبه لزوم وحدت سران قوا گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم مسائل اقتصادی است، مسئولان نیز باید iبه جای پرداختن iبه مسائل حاشیه‌ای نسبت iبه حل مشکلات اقتصادی مردم اهتمام داشته باشند.
وی اضافه نمود: مسئولان باید با همدلی و هماهنگی و اولویت دادن iبه مسائل اقتصادی اجازه iبه حاشیه بردن مسائل را ندهند.

دبیر دفتر تحکیم وحدت خاطرنشان نمود: بنابراین از مسئولان انتظار می‌رود که در این شرایط خاص اقتصادی با یکدیگر متحد شده و طی جلسات مشترک ضمن حل اختلافات جزئی میان خودشان iبه در صدد حل مشکلات معیشتی مردم و مسائل کلان کشور باشند.

امیریان با اشاره iبه ظرفیت هیئت حل اختلاف قوا تصریح نمود: قانون اساسی کشور از ظرفیت و پتانسیل‌های زیادی برخوردار است و برای این موارد هئیت حل اختلاف قوا پیش بینی شده است که مسئولان باید از این پتانسیل استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه علنی شدن اختلاف میان مسئولان اعتماد مردم را سلب می‌کند، اظهارداشت: با توجه iبه شرایط خاص اقتصادی کشور اینگونه اعمال فقط سبب سوءاستفاده بدخواهان می‌شود.

امیریان با تاکید بر اینکه مردم ایران لایق iبهترین‌ها می باشند، خاطرنشان نمود: مسئولان قدر خدمت‌رسانی iبه این مردم را بدانند و از بروز جریانات و حواشی که آنان را از رسیدگی iبه امور مردم غافل می‌کند، جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.