مسئولان همگام با پیشرفت، عدالت را گسترش دهند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

آیت‌الله اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در دهه پیشرفت و عدالت مسئولین باید تلاش کنند تا هم‌پای، دست یابی iبه پیشرفت در همهی زمینه‌ها، عدالت را گسترش دهند.

آیت‌الله علی اسلامی در گفتگو باخبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران وظایف مسئولان در دهه پیشرفت و عدالت را بسیار سنگین توصیف کرد و گفت: مقام معظم رهبری براساس در نظر گرفتن شرایط کشور و جهان و مسئولیت والای دینی و مذهبی که دارند، نکاتی را iبه مسئولان یادآوری می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: گاهی اشخاصی در جامعه پیدا می‌شوند که از توسعه و پیشرفت منهای دین اسلام صحبت می‌کنند، اما در حقیقت پیشرفت در همهی زمینه‌ها بدون تحقق عدالت و براساس آموزه‌های دین مبین اسلام امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه دست‌یابی iبه پیشرفت در گرو  گسترش عدل است، تاکید کرد: در جامعه‌ای که عدالت وجود نداشته باشد پیشرفت فقط برای عده معدودی از سرمایه‌داران تحقق می‌یابد و سایر اشخاص از دست‌یابی iبه پیشرفت بازخواهند ماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در دهه پیشرفت و عدالت مسئولین باید تلاش کنند تا هم‌پای دست‌یابی iبه پیشرفت در همهی زمینه‌ها، عدالت را گسترش دهند.

آیت‌الله اسلامی خاطر نشان کرد: متولیان دستگاه‌های مختلف اعم از مجلس، دولت و قوه‌قضائیه باید در این دهه همهی تلاش خود را برای تحقق شعار راهبری پیشرفت همگام با عدالت iبه کار گیرند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.