مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان بسیجی در قم برگزار می‌شود

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۵:۰۹:۴۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با حضور آیت‌الله العظمی نوری همدانی؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  دهمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی، ۴ اردیبهشت‌ماه در قم آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازمرکز خبر حوزه، مدیر فرهنگی سازمان بسیج دانش‌آموزی کل کشور با بیان خبر برگزاری مسابقات کشوری قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی در قم تصریح کرد: این مسابقات از روز سوم اردیبهشت‌ماه با پذیرش دانش‌آموزان بسیجی آغاز می‌شود و مراسم افتتاحیه از روز چهارم اردیبهشت‌ماه با آغاز مسابقات دختران در فرهنگسرای جوان قم شروع می‌شود.
کلانتری بیان‌ کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات فردا صبح با حضور مسئولان لشکری و کشوری در سالن اجتماعات فرهنگسرای جوان برگزار و ۳۱۰ دانش‌آموز دختر بسیجی در این مسابقات به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
وی افزود: مسابقات دختران روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و آیین اختتامیه این مسابقات نیز با حضور حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در روز پنجم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگی سازمان بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان پسر بسیجی نیز روزهای هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و مراسم افتتاحیه صبح روز هشتم در فرهنگسرای جوان برگزار می‌گردد.
کلانتری بیان کرد: این مسابقات نیز در روزهای هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و آئین اختتامیه آن نیز روز نهم اردیبهشت‌ماه در محضر آیت‌الله العظمی نوری همدانی برگزار می‌گردد.
بر اساس روابط عمومی سپاه استان قم، وی افزود: در این مرحله از مسابقات ۳۱۰ دانش‌آموز پسر بسیجی نیز حضور دارند و به مدت دو روز در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن و مفاهیم عترت با هم به رقابت می‌پردازند

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۷۰۹۴۱۸۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.