مسابقات والیبال ساحلی تور آسیایی کیش به اردیبهشت ۹۲ موکول شد

۰۱م اسفند ،

1-1855.jpg

در نشستی با حضور مسئولان فدراسیون والیبال و مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد پیرامون مسابقات والیبال ساحلی تور آسیایی کیش، مقرر شد تا دانشگاه آزاد همچنان به عنوان حمایت کننده مالی این مسابقات فعالیت کند و این تور آسیایی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،امروز (سه‌شنبه) اول اسفندماه، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال میزبان عبدالعظیم عزیزخانی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد بود تا در خصوص همکاری بیشتر این دو نهاد بحث و تبادل نظر کنند.

در این نشست محمود افشار دوست دبیر فدراسیون، حلیم شرعی نایب رییس و حسن منصوری رییس کمیته والیبال ساحلی هم حضور داشتند که در پایان مقرر شد با امضاء یک تفاهم نامه همکاری پیرو حمایت دانشگاه آزاد از والیبال سالنی و ساحلی، بین این دانشگاه و فدراسیون والیبال از تمامی ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در سراسر کشور در راستای رشد و پیشرفت والیبال استفاده شود.

همچنین در خصوص مسابقات والیبال ساحلی تور آسیایی که قرار است اواخر اسفندماه در کیش برگزار شود، مقرر شد تا این نهاد همچنان به عنوان حمایت کننده مالی این مسابقات به فعالیتش ادامه دهد و با توجه به اینکه این مسابقات یک تورنمنت بین‌المللی است می‌بایست تعداد تیم‌های شرکت کننده خارجی در آن به حدنصاب برسد.

براین اساس پس از انجام مذاکرات و نامه‌نگاری‌های لازم با کنفدراسیون والیبال آسیا اگر تعداد تیم‌های ثبت نام کننده برای برگزاری مسابقات در پایان اسفند ماه به حدنصاب نرسد، در صورت موافقت AVC، تاریخ برگزاری این رقابت‌ها را به اردیبهشت ماه سال ۹۲ موکول خواهند کرد تا تعداد تیم‌های خارجی بیشتری در این رقابت‌ها شرکت کنند و سطح و اعتبار این رقابت‌ها بیش از پیش ارتقا یابد.

در همین رابطه حسن منصوری، رییس کمیته والیبال ساحلی گفت: دانشگاه آزاد قول هرگونه همکاری را با فدراسیون والیبال و کمیته والیبال ساحلی داد و مقرر شد ضمن برگزاری تورنمنت بین‌المللی کیش یک دوره مسابقات قهرمانی کشور نیز برگزار کنیم.

وی افزود: مهمترین موضوع این نشست تور ساحلی آسیا به میزبانی کیش بود که عزیزخانی مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اعلام کرد که تمایل دارد تا این تور همچنان به نام دانشگاه آزاد برگزار شود و تلاش خود را برای برگزاری این مسابقات در زمان مقرر انجام می‌دهد. که البته با توجه به اینکه کنفدراسیون والیبال آسیا نظرمساعدی نسبت به برگزاری مسابقات کیش در سال ۹۲ دارد، ما هم از این موضوع استقبال می‌کنیم.

منصوری تاکید کرد: به هر حال قرار شد تا پس از به توافق رسیدن با AVC در اواخر اسفندماه، یک مسابقه داخلی به میزبانی یکی از شهرهای جنوب کشور برگزار شود که برنامه‌ریزی آن را به زودی انجام می‌دهیم و در اردیبهشت ماه سال آینده یک تورنمنت بین‌المللی با تعداد بیشتری تیم‌های خارجی نسبت به قبل در جزیره کیش برگزار می‌کنیم. با این شرایط؛ ما هم تورنمنت بین‌المللی را با کیفیت بهتر و سطح بالاتر برگزار می کنیم و هم یک دوره مسابقات قهرمانی کشور را خواهیم داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.