مسابقات پرتاب دارت ویژه بانوان منطقه ۱۸ در بوستان قائم

فروردین ۱۴۰۳

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۸، از برگزاری مسابقات پرتاب دارت ویژه بانوان این منطقه در بوستان قائم خبر داد.

نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات و رقابتهای جسمانی و پرتاب دارت ویژه بانوان منطقه ۱۸، در بوستان قائم در حال برگزاری است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مسابقات و رقابتهای جسمانی و پرتاب دارت ویژه بانوان منطقه ۱۸ به منظور ایجاد شادابی و نشاط میان شهروندان در بوستان قائم برگزاری می گردد.
نامداری با اشاره به نحوه ی برگزاری این دوره  از مسابقات گفت: ۲۰۰ نقر از بانوان منطقه ۱۸ در ۲ رشته آمادگی جسمانی و پرتاب دارت در ۸ رده سنی شرکت و در پایان به نفرات برگزیده هدایای به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۸ گفت: برگزاری کارگاه آموزشی کنترل هیجان در شهرک دانش با هدف حفظ سلامت و ارتقاء آگاهی شهروندان از اقدامات اجرایی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۸ است.
نامداری ادامه داد: این کارگاه آموزشی در حسینه حضرت ابوافضل (ع) شهرک دانش به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان با ارائه نکات آموزنده در خصوص سلامت جسم و روان پیرامون علل بروز انواع هیجان در انسان و روش های کنترل آن برگزار می گردد.
وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه ۱۸ افزود: ارائه انواع خدمات مشاوره فردی بانوان، برگزاری مسابقات تفریحی و ورزشی، هنرهای فردی با توپ، جشن مغفرت درآموزشگاه حاج مجید از اقدامات دیگر فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.