مسابقه سفیر آفتاب در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر مسابقه سفیر آفتاب در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از برگزاری این مسابقه خبر داد.

دشتی نژاد در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقه سفیر آفتاب همزمان با ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلای تهران برگزار می گردد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این مسابقه نامه ی امام رضا (ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خطاب به شیعیان به صورت ۱۸ تابلو و ۱۸ قسمت، کاربرد احادیث و مطابقت آن ها با قرآن کریم، تابلوها و تصاویر گرافیکی، تابلوهای ۵۰ در ۷۰ در معرض نمایش و بازدید مراجعه کنندگان بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم قرار می گیرد.

دشتی نژاد با اشاره به نحوه ی برگزاری این مسابقه گفت: مخاطبان پس از بازدید از تابلوهای نمایشگاه مسابقه سفیر آفتاب، خواندن احادیث و روایات با پاسخگویی به سوالات بخش مسابقه سفیر آفتاب در این مسابقه شرکت می کنند.

وی ادامه داد: مراجعه کنندگان به راحتی می توانند پس از بازدید از تابلوهای نمایشگاه سفیر آفتاب و خواندن احادیث و روایات در مدت ۵ دقیقه به سوالات این مسابقه پاسخ دهند.

دشتی نژاد در پایان با اشاره به اقدامات این مسابقه افزود: شرکت کنندگان بعد از پاسخگویی به سوالات مسابقه سفیر آفتاب، پاسخنامه های خود را در صندوق شیشه ای ویژه نمایشگاه مسابقه سفیر افتاب قرار و در پایان ماه رمضان به قید قرعه به ۴۰ نفر از برگزیدگان به رسم یاد بود جوایزی اهدا خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.