مسابقه پرش با اسب ولی بی‌اسب+عکس

پیشنهاد از طریق پیامک

اسب از جمله حیواناتی است که از آن در مسابقات مختلف استفاده می شود و حتی مبنای بسیاری از رشته های ورزشی است اما برگزاری مسابقات پرش با اسب اما بدون حضور اسب در نوع خدو می تواند جالب باشد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازممتازنیوز، پرش با اسب از جمله مسابقاتی است که طرفداران بسیاری دارد و این باعث شده است تا برخی از طرفداران این رشته دست به کار بسیار عجیبی بزنند.

به تازگی مسابقات”horseless horse jumping” یا همان ” پرش با اسب بدون اسب” در بیش از ۲۰ کشور دنیا از جمله آمریکا، کانادا و چندین کشور اروپایی در حال برگزاری است که در آن شرکت کنندگان نقش اسب ها را بازی می کنند.

در این مسابقات که تعداد شرکت کننده های آن تقریبا بین ۴۰ تا ۱۳۰ نفر است، افراد از روی موانعی مانند موانع اسب ها می پرند و باید تا جایی که امکان دارد با موانع برخورد نکنند.

بعضی از شرکت کننده ها در این مسابقه می گویند: ما از همان بچگی عادت به پرش از این موانع داشتیم و این مسابقه محلی برای نشان دادن استعدادهایمان است اما در مقابل افرادی نیز هستند که تنها برای خنده و تفریح در این مسابقه شرکت می کنند.

این مسابقات به مانند هر رقابت دیگری دارای قوانین خاص خودش است و در آن هر بازیکنی که در کمترین زمان ممکن  و با کمترین خطا مسیر را به پایان برساند برنده خواهد بود.

“فیل روزان” یکی از داورهای این مسابقه که به صورت رسمی مدرک داوری این مسابقات را دارد می گوید:”برای شرکت در این مسابقه شرکت کننده ها باید پولی را پرداخت کنند که البته این پول در اختیار مراکز خیریه قرار می گیرد.”

ارسال پیامک به پورتال ممتازنیوز


roozeno – ممتازنیوز ، پورتال جامع و خبری ایرانیان سراسر جهان » سرگرمی و مطالب خواندنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.