مسافران خارجی دیگر ارز دولتی ندارند!

رئیس کل بانک مرکزی از حذف سهمیه ارز مسافرتی برای تمامی مسافران خارجی خبر داد و گفت که فقط زائران حج تمتع دلار دولتی دریافت می‌کنند.
ممتازنیوز به نقل از آنا: رئیس کل بانک مرکزی از حذف سهمیه ارز مسافرتی برای تمامی مسافران خارجی خبر داد و گفت که فقط زائران حج تمتع دلار دولتی دریافت می‌کنند.

عبدالکریم رجبی د ضمن تشریح برخی از نکات مهم جلسه غیرعلنی امروز مجلس اظهار داشت: در این جلسه محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی با تشریح اقدامات این بانک در خصوص تک نرخی شدن ارز از سیاست‌های دولت برای اجرایی شدن ارز تک نرخی در بازار سخن گفت.

وی همچنین به نکات دیگر سخنان رئیس کل بانک مرکزی اشاره و تصریح کرد:‌ رئیس کل بانک مرکزی همچنین درباره سیاست‌های مربوط به تخصیص ارز به صادرات و تخصیص ارز به کالاهای مهم اساسی برای رفع نیاز داخلی کشور گزارش‌هایی را ارائه داد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد:‌ بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود از حذف سهمیه ارز دولتی به مسافران خارجی خبر داد و گفت که از این به بعد فقط مسافران حج تمتع ارز مسافرتی (دولتی) دریافت خواهند کرد.

وی همچنین تأکید کرد که بهمنی رییس کل بانک مرکزی در مورد گرانی‌ها و وضعیت بازار سکه و ارز، تورم و نرخ ارز مسافرتی گزارش داد.

از ساعتی قبل مجلسی‌ها جلسه غیر علنی خود را با وزرای اقتصادی برای بررسی وضعیت اقتصاد و به خصوص گرانی‌های اخیر آغاز کردند.

برهمین اساس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی به بررسی موضوع گرانی‌‌های اخیر با حضور غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، حسینی وزیر اقتصاد و دارایی، قاسمی وزیر نفت، بهمنی رییس کل بانک مرکزی، خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی می‌پردازند.

در این جلسه رضا رحمانی، رییس کمیسیون صنایع و معادن، عباس رجایی رییس کمیسیون کشاورزی، غلامرضا مصباحی‌مقدم رییس کمیسیون برنامه و بودجه، تاج‌گردون و توکلی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در مورد وضعیت اقتصادی کشور بخصوص موضوع گرانی به بیان سخنانی پرداخته‌اند.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , ارز دولتی, مسافران خارجی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.