مستخدمین حسینی یا استاندار سمنان می گردد یا معاون پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

به دنبال درخواست هایی که مردم شهرهای مختلف استان سمنان به آقای روحانی رئیس جمهور اعلام کرده اند، ممکن است که آقای مستخدمین حسینی به عنوان استاندار سمنان انتخاب شود. اما ارتباط موثر وی با مجلس نیز در جریان رای اعتماد به کابینه،عامل موثری برای انتخاب وی به عنوان معاون پارلمانی وزارت اقتصاد است…

خبراقتصادی: به دنبال تحولات مدیریتی در وزارت امور اقتصادی و دارایی، شنیده ها حاکی از آن است که  آقای حیدر مستخدمین حسینی احتمالا به عنوان معاون پارلمانی وزارت امور اقتصادی ودارایی انتخاب خواهد شد.

 همچنین به دنبال درخواست هایی که مردم شهرهای مختلف استان سمنان به آقای روحانی رئیس جمهور اعلام کرده اند، ممکن است که آقای مستخدمین حسینی به عنوان استاندار سمنان انتخاب شود.

برخی ناظران سیاسی معتقدند که با توجه به ارتباط موثر آقای مستخدمین حسینی با مجلس و به خصوص کمیسیون های تخصصی برنامه و بودجه و اقتصادی که در جریان رای اعتماد به وزرای کابینه و رای اعتماد به آقای طیب نیا با بالاترین رای نمایندگان به وزیر اقتصاد و دارایی همراه بود، پیش بینی می گردد که وزیراقتصاد ودارایی، آقای مستخدمین حسینی را به عنوان معاون پارلمانی وزارت اقتصاد ودارایی انتخاب کند.
اما در روزهای آینده باید دید که آقای مستخدمین حسینی، استاندار خواهند شد یا معاون پارلمانی وزیر اقتصاد…


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.