مستند رضایی باز پخش می گردد

۱۹خردادماه،

معاون هنری «محسن رضایی» گفت: مستند امشب آقای رضایی همان مستند اول خواهد بود که با اندکی تغییر به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش مشرق، شهرام گیل آبادی معاون هنری رسانه‌ای محسن رضایی در گفت‌وگو با فارس دربارهٔ دلایل تکرار مستند اول رضایی از شبکه یک سیما گفت: ناگفته‌های محسن رضایی یکبار دیگر در مستند دوم آقای رضایی پخش می‌شود. اگر تقسیمی داشته باشیم بین فیلم‌ها، ما فیلم اول را به بیان مساله، مشکلات و پیچیدگی‌های مردم کشور در بخش‌های مختلف، اقشار گوناگون، اساتید، کشاورزان و اهل روستا و … چنین چارچوبی داشت. اما فیلم دوم در چارچوب معرفی برنامه‌ها و خود کاندیدا ساخته شده و مشخص کردن برنامه‌های آقای دکتر رضایی دربارهٔ دردهای مردم شکل گرفت.

وی تصریح کرد: دیشب مستند دوم آقای رضایی ساعت ۲۳:۱۰ جلوی درب سازمان صداوسیما آماده تحویل به معاونت سیاسی بود اما هرچه تماس گرفته شد تا فیلمی که باید بر اساس قاعده تا ۲۴ ساعت قبل تحویل می‌دادیم، تحویل بدهیم، اما متاسفانه اعلام کردند الان کسی نیست فیلم را تحویل بگیرد و فردا صبح بیایید.

گیل‌آبادی ادامه داد: نماینده ما امروز ساعت ۷:۳۰ دوباره برای تحویل فیلم جلوی در سازمان بود اما با توجه به برخود نامناسب، یک ساعت نماینده ما پشت در صداوسیما ماند تا ساعت ۸:۳۰ که فیلم در نهایت تحویل معاونت سیاسی شد و این فیلم سر وقت خود آماده و تحویل شد.

وی عنوان داشت: اما فیلم تازه بر اساس نظرسنجی‌هایی که در ۳۱ استان با نمونه آماری ۳۵ هزار نفر انجام دادیم، مردم برنامه‌های آقای رضایی را برای مردم قابل درک و فهم دانستند. ما بر این اساس مستند دوم را تلفیقی از مستند اول با اصلاحات و اضافاتی آماده کردیم که سر موعد خودش تحویل داده شد و الان هم رسید آن دست ما موجود است.

وی گفت: البته ناگفته‌های تازه‌ای نیز وجود دارد که هم زمان در پایگاه اینترنتی ایشان منتشر می‌شود. اما جای تعجب این است که مدیران صداوسیما، این حقایق و مستندات را هم پنهان می‌کنند و هم جور دیگری جلوه می‌دهند و اگر سازمان صداوسیما طبق نامه کتبی که ارائه داده‌اند، اگر سازمان صداوسیما خارج از وقت تعیین شده مستند کاندیدای دیگری را قبول کند، خلاف عدالت رسانه‌ای رفتار کرده است. اگر طبق خبرها انتشار یافته، مستندی که قرار است قبل از مستند آقای رضایی پخش شود، تحویل گرفته شده و به روی آنتن برود نه تنها مورد اعتراض ما خواهد بود بلکه مورد به وجود آوردن شبهه در ذهن مردم خواهد بود و طرفداری مشخص صداوسیما از کاندیداهای خاص خواهد بود.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.