مستند «۴۷/۲» در سالن «سینماحقیقت» روی پرده می رود

شنبه ۱۰ تیر – ۰۴:۰۳:۵۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در سومین برنامه از مجموعه نمایش های «عصر ستاره ها»؛

بزرگنمایی:  

عصر فردا (یکشنبه ۱۱ تیرماه)، فیلم مستند «۴۷/۲» ساخته آرش لاهوتی در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درآمده و سپس جلسه نقد و بررسی آن برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، این سومین نمایش از مجموعه برنامه های «عصر ستاره ها» است که روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته، در سالن «سینماحقیقت» این مرکز برپا خواهد شد.
برپایه این گزارش، «۴۷/۲» مستندی درباره ی قدبلندترین مرد ایرانی است که برای رسیدن به تیم ملی والیبال نشسته تلاش می کند. پس از پایان نمایش این فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن با حضور کارگردان (آرش لاهوتی)، رضا درستکار (مجری- کارشناس)، برخی از عوامل فیلم، میهمانان و علاقمندان سینمای مستند برپا می گردد.
این گزارش می افزاید: برنامه زمانی نمایش این فیلم، از ساعت ۱۷ لغایت ۱۸ روز یکشنبه (یازدهم تیرماه) است و جلسه نقد و بررسی و پرسش و پاسخ هم طی ساعات ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۱۵ برگزار می گردد.
گفتنی است که شرکت در مجموعه برنامه های «عصر ستاره ها» برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند در روز و ساعت یاد شده، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نموده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۸۸۵۱۱۲۸۹ تماس حاصل نمایند.  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۳۰۱۶۰۳۵۸۹۹۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.