مسعود اطیابی:چهره سالم دین اسلام را باید در مقابل دید جهانیان به تصویر بکشیم

به بهانه اکران فیلم ضداسلامی زندگی پیامبر اسلام(ص)؛

ما فیلمسازان وظیفه داریم تصویر درستی از مقاومت اسلامی را در آثارمان نشان دهیم و همچنین چهره سالم و درستی که در دین اسلام وجود دارد را در مقابل دید جهانیان به تصویر بکشیم.

مسعود اطیابی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص ساخت فیلمی توهین آمیز درباره پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) گفت: دنیای غرب به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق در بین مسلمانان است و از طرفی هم چشم طمع به ملت های مسلمان دارد.
وی افزود: مقاومت مسلمانان سبب می‌شود که دولت های غربی دست به کارهای دیگری بزنند.
اطیابی ادامه داد: مسلمانان هیچ زمانی به تعهدات ادیان دیگر توهین نکرده اند ولی کشورهای غربی به راحتی به مقدسات ما توهین می‌کنند.
اطیابی اظهار داشت: ما فیلمسازان وظیفه داریم تصویر درستی از مقاومت اسلامی را در آثارمان نشان دهیم و همچنین چهره سالم و درستی که در دین اسلام وجود دارد را در مقابل دید جهانیان به تصویر بکشیم.

* ساخت این فیلم توهین به اخلاق و فرهنگ ماست
همچنین، عبدالله باکیده کارگردان در خصوص ساخت فیلمی توهین آمیز درباره پیامبر گرامی اسلامی حضرت محمد (ص) گفت: این موضوع به شدت منقلب کننده و توهین آمیز است.
وی افزود: نمایش این فیلم و این نوع طرز تفکر محکوم است.
باکیده ادامه داد: آن ها در کشورشان از عدم توهین به سایر کشورها سخن می‌گویند اما به ساخت چنین می‌پردازند.
باکیده اظهار داشت: آن ها نه تنها به اخلاق و آداب ما توهین می کنند بلکه به پیامبر بزرگی که دین اسلام را برای بشریت به همراه آورده توهین می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: این توهین دور از عدالت و دموکراسی است و به شدت آن را محکوم می‌کنم./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.