مسلمانان از جان و آبرویشان برای دفاع از پیامبرشان می گذرند

ˈعباس رهیˈ روز دوشنبه در راهپیمایی لبیک یا رسول الله سمنان در محکومیت اهانت به پیامبر به خبرنگار ایرنا افزود: مردم در این راهپیمایی با شعار الله اکبر قلب دشمنان اسلام را هدف قرار داده اند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی حمایت از پیامبر، استکبار و صهیونیسم سرافکنده شد و رو به نابودی است.

وی با بیان اینکه جهان اسلام هر روز قوی تر می شود و غرب نمی تواند این امر را تحمل کند، اضافه کرد: جهان اسلام تحت رهبری مقام معظم رهبری متحد و یکپارچه تر می شود.

رهی با اشاره به اینکه امروز دروغ بزرگ استکبار عیان شده است، اظهار داشت: در کشور سوریه و کشورهای بپا خواسته منطقه شاهد دخالت آمریکا برای تثبیت حکومت دست نشانده خود هستیم.

وی افزود: عوامل غرب در سوریه مردم را می کشند تا آنها از حکومتی که خود می خواهند دست بردارند اما مردم جهان بصیرت پیدا کرده اند و دشمن نیز جز بازگشت راهی ندارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه مردم ایران امر رهبری را لبیک گفته اند، گفت: مردم برای خنثی کردن دسیسه اقتصادی دشمن اقتصاد مقاومتی را در پیش گرفته اند و دشمن که می خواهد مردم را از نظام و رهبری جدا کند به هدف اش نمی رسد.ک/۳

۶۱۱/۵۹۹/۶۰۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.