مسلمان: امیدوارم صادقیان بهترین بازی اش را انجام دهد/ برای شخصیت گرفتن حتما باید پرسپولیس را ببریم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – محسن مسلمان هافبک چپ پای ذوب آهن معتقد است که این تیم برای به دست آوردن شخصیت واقعی اش باید پرسپولیس را شکست دهد.

به گزارش ممتاز؛مسلمان در مورد بازی حساس با پرسپولیس گفت:«ما بازی سختی در پیش داریم و متاسفانه هفته اول را هم با شکست پشت سر گذاشتیم. حالا باید برای بازگشت شخصیت واقعی ذوب آهن، این هفته ۳ امتیاز را بگیریم. آنها هم با بردی که در هفته اول به دست آوردند روحیه بالایی دارند ولی ما نباید به این مسائل توجه کنیم و در زمین خودمان باید ۳ امتیاز را بگیریم.»
از مسلمان در مورد پیش بینی نتیجه بازی ذوب آهن و پرسپولیس سوال کردیم که افزود:«فوتبال را نمی توان پیش بینی کرد، ما در بازی با استقلال خوزستان شش، هفت موقعیت گل داشتیم ولی استفاده نکردیم. حالا باید تلاش کنیم تا مقابل پرسپولیس بهترین بازی را انجام دهیم. اگر این هفته برنده نشویم مثل پارسال دوباره کارمان سخت می گردد و این در حالی است که هفته آینده کار سختی مقابل تراکتور خواهیم داشت.»
مسلمان در پاسخ به این سوال که آیا مقابل پرسپولیس به گلزنی فکر می کنی تاکید کرد:«من تا حالا دوبار به پرسپولیس گل زدم و هیچ بازیکنی بدش نمی آید در چنین بازی هایی گل بزند. با این حال موفقیت ذوب آهن از همه چیز مهمتر است و مهم این نیست که چه کسی گل بزند. امیدوارم در نهایت تیم ما برنده زمین لقب بگیرد.»
مسلمان در مورد کری خوانی پیام صادقیان برای بعضی از بازیکنان ذوب آهن از جمله خودش افزود:«بازی با پرسپولیس فینال جام جهانی نیست که کری بخوانم. ما فقط به زمین می رویم تا یک فوتبال خوب به نمایش بگذاریم و ۳ امتیاز را بگیریم. امیدوارم پیام صادقیان هم بهترین بازی اش را انجام دهد و موفق باشد.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.