مسوولان و مدیران هر منطقه به فکر بازسازی مراکز فرهنگی باشند

سه شنبه ۲۶ اردیبهشت – ۰۵:۱۹:۲۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیر سازمان توسعه سینمایی سوره:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیر سازمان توسعه سینمایی سوره در مراسم افتتاح سینما آزادی کرمانشاه تاکید بربازسازی اماکن و مراکز فرهنگی توسط مسئولین و مدیران فرهنگی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این مراسم که با حضور مسئولین حوزه هنری،استاندارکرمانشاه،رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه وجمعی از هنرمندان درسینما آزادی کرمانشاه صورت گرفت،سهیل جهان بیگلری مدیر سازمان توسعه سینمایی سوره در رابطه با افتتاح سینما آزادی کرمانشاه گفت: کرمانشاه سالن سینما نداشت و اگر هم داشت سالن مناسبی نبوده است. اگر چه کرمانشاه از استان های هنردوست و دارای تما شاچی خوب برای دیدن فیلم است.
بیگلری ادامه داد:یک سینما برای کرمانشاه کافی نیست و سالن سینما پیروزی نیز بایدهر چه سریع تر به بهره برداری برسد. البته چنین اتفاقی در استان های دیگر کشور در حال رخ دادن است زیرا نیاز هر شهر و استان برای دیدن فیلم های سینمایی و ارتباط با هنر،باید به نحوی مسئولین و مدیران هر منطقه را مجاب کند تا به فکر بازسای ، نوسازی و ساخت چنین مراکزی باشند.
بیگلری در پایان عنوان کرد:امیدوارم این اتفاق ادامه داشته باشد و استانداران استان های دیگردر سطح ارتقای فرهنگ مردم تاثیر به سزایی داشته باشند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۵۱۷۱۹۲۷۲۵۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.