مسی: می خواهم تا آخر در بارسلونا بمانم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

 به گزارش تفسیری سایت فیفا، او این جایزه را برای دومین بار و iبه دلیل بیشترین گل زده در مسابقات فصل قبل در لیگ های اروپایی از آن خود نموده است.

مسی در رقابت های فصل قبل ۵۰ گل در مسابقات لالیگا برای تیم بارسلونا iبه ثمر رساند که چهار گل بیشتر از تعداد گل های رقیب اصلی او یعنی کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید بود.

وی که پیش از بارسلونا برای هیچ باشگاه دیگری بازی نکرده است، پس از دریافت جایزه کفش طلای اروپا گفت: من این گل ها را نه iبه خاطر زیبایی آنها، بلکه iبه خاطر اهمیتشان iبه یاد می آورم. از اینکه برای دومین بار موفق iبه کسب جایزه کفش طلا شده ام، خوشحالم. ولی من iبه دنبال این موفقیت های فردی نیستم، بلکه برای قهرمانی های تیمی تلاش می کنم. از باشگاه بارسلونا iبه خاطر همه کارهایی که برای من انجام داده است، تشکر می کنم. آرزوی من این است که پیش از بازگشت iبه آرژانتین بتوانم در بارسلونا با فوتبال خداحافظی کنم.

این بازیکن ۲۵ ساله همچنین در مورد دریافت این جایزه خاطر نشان نمود: این یک جایزه گروهی است. من همیشه این موضوع را پس از کسب جوایز فردی این چنین، می گویم. این جایزه برای آقای گل اروپا است اما هرگز بدون کمک هم تیمی هایم نمی توانستم iبه آن برسم.

مسی اولین بار در رقابت های فصل ۲۰۱۰ iبه دلیل زدن ۳۴ گل و کمک iبه بارسلونا برای قهرمانی در مسابقات لالیگا موفق iبه کسب جایزه توپ طلا شد.

وی امسال نیز در بین مدعیان اصلی کسب جایزه توپ طلای فیفا برای iبهترین بازیکن سال جهان است و همچنین برای آقای گلی لیگ های اروپایی رقابت تنگاتنگی را با کریستیانو رونالدو دارد.

مسی شنبه شب در جریان برتری ۵ بر ۰ بارسلونا مقابل تیم رایو وایکانو موفق شد تعداد گل های خود در این تیم را iبه ۳۰۱ گل برساند.

تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا نیز در مورد دستاوردهای این بازیکن خاطر نشان نمود که مسی یک پدیده منحصر iبه فرد است.

وی گفت: فکر نمی کنم ما دیگر بازیکنی مانند او را ببینیم iبه خصوص iبه خاطر درکی که مسی از فوتبال دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.