مسکن ویژه تهرانسر ۲۵درصد ارزان تر از قیمت روز است

۱۳م اسفند ،

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران فریبرز واحدی روز سه شنبه افزود: قیمت آپارتمان نوساز مشابه مسکن ویژه تهرانسر در همین منطقه به متری ۵/۳ میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: بدون آنکه شرایط طرح را آسان کرده باشیم ثبت نام در مسکن ویژه تا میزان دو برابر نسبت به روزهای آغاز ثبت نام در مهر ۹۱ افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر دارا بودن شرایط چهار گانه برای ثبت نام متقاضیان مسکن ویژه تهران گفت: نداشتن مالکیت از تاریخ یکم فروردین ماه ۸۴، استفاده نکردن از امکانات دولتی (فرم ج سبز)، سابقه سکونت پنج ساله در شهر تهران و داشتن توانایی پرداخت اقساط بیست میلیونی هر سه ماه یک بار شرایط اصلی ثبت نام مسکن ویژه تهرانسر است.

واحدی دلایل استقبال عمومی از نام نویسی در مسکن ویژه تهرانسر را چنین توضیح داد: سرعت در اجرای عملیات ساختمانی در منطقه تهرانسر، افزایش قیمت مسکن در تهران و ثابت ماندن قیمت فروش آپارتمان های مسکن ویژه تهرانسر از دلایل اقبال مردم به این آپارتمان هاست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تأکید بر اینکه آورده نقدی متقاضیان و پیش خریداران افزایش آنچنانی نخواهد داشت افزود: مشاعات ۴۰ متری شامل حیاط و پارکینگ برای آپارتمان های ۱۰۵ متری و همچنین تراکم کم ساختمان ها از مزیت های مهم مسکن ویژه تهرانسر است.

واحدی استقبال زمستانی از ثبت نام در مسکن ویژه را بسیار خوب توصیف کرده و گفت: این استقبال ما را برای آغاز پروژه های تازهتر در سایر نقاط تهران مصمم کرده است.

واحدی در پایان به بازدیدهای مستمر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و حمایت های خاص وی نسبت به سرعت گرفتن اجرای پروژه مسکن ویژه تهرانسر اشاره کرد و گفت: روز جمعه ۱۸ اسفند ماه نیز همچون جمعه قبل ، وزیر در پایگاه اینترنتی مسکن ویژه تهرانسر حضور خواهد داشت و بر مراحل اجرا و مشکلات طرح، نظارت خواهد کرد.

تهرام/۱۶۹۹/ ۱۸۲۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. mehdi sh:

    بعد از هر رکودی در بازار مسکن یک پیشرفت غیر منتظره و غیر قابل پیش بینی بود است/ بی شک قیمت مسکن در سال ۹۳ پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.