مسی، رونالدو و اینیستا؛ نامزدهای اصلی بهترین بازیکن سال ۲۰۱۲ یوفا

صفحه اصلی » ورزشی » فوتبال جهان » مسی، رونالدو و اینیستا؛ نامزدهای اصلی بهترین بازیکن سال ۲۰۱۲ یوفا

این جایزه با رای گیری از ۵۳ روزنامه نگار از کشورهای عضو یوفا اهدا می شود و در این رای گیری، این سه بازیکن بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند. سایت گل- کریس رونالدو، لیونل مسی و آندرس اینیستا به عنوان نامزدهای اصلی کسب عنوان بازیکن سال یوفا معرفی شدند. این جایزه با رای […]

این جایزه با رای گیری از ۵۳ روزنامه نگار از کشورهای عضو یوفا اهدا می شود و در این رای گیری، این سه بازیکن بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

سایت گل- کریس رونالدو، لیونل مسی و آندرس اینیستا به عنوان نامزدهای اصلی کسب عنوان بازیکن سال یوفا معرفی شدند.

این جایزه با رای گیری از ۵۳ روزنامه نگار از کشورهای عضو یوفا اهدا می شود و در این رای گیری، این سه بازیکن بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

در این رای گیری آندره آ پیرلو، ستاره یوونتوس در جای چهارم قرار گرفتند و ژاوی، بازیساز باتجربه بارسا که در رای گیری سال گذشته دوم شده بود، این بار رتبه ای بهتر از پنجم به دست نیاورد.

رای گیری نهایی در مورد سه بازیکن باقی مانده روز ۳۰ آگوست (۸ شهریور) و در زمان قرعه کشی رقابت های مرحله گروهی چمپینزلیگ انجام خواهد شد.

این جایزه که توسط یوفا و با همکاری رسانه های ورزشی اروپا پایه گذاری شده، به بازیکنانی اهدا می شود که در باشگاه هایی اروپایی بازی می کنند.

این جایزه سال گذشته به مسی اهدا شد./گل

 راستی … اگر قسمتی از زندگی تون رو ممتازنیوز تشکیل میده , بهتون توصیه میکنم تولبار ممتازنیوز رو حتما نصب کنید [نصب تولبار] 

کلیدواژه ها: بهترین بازیکن سال ۲۰۱۲،رونالدو،مسی


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.