مسیرهای منتهی به بزرگراه شهید زین الدین بهسازی شد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

معاون حمل و نقل وترافیک منطقه ۴ گفت: به منظور ایمن سازی و محل تردد دانش آموزان در یک طرح فوریتی طی یکماه گذشته مسیر منتهی به بزرگراه شهید زین الدین بهسازی شد.

عبد القادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: همزمان با افتتاح بزرگراه شهید زین الدین و با توجه به عدم بازگشایی کندروی ضلع شمالی ( که در دست اقدام می باشد) مسیرهای منتهی به این بزرگراه ایمن سازی و بهسازی شد.
معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه ۴ ادامه داد: در همین راستا به منظور ایمن سازی و کانالیزه کردن مسیر تردد دانش آموزان دبستان شهید عارضی نسب، حاشیه بزرگراه به صورت سراسری تا ابتدای کارگاه شهید رجایی با اجرای فنس ایمن سازی شد.
میرزایی تصریح کرد: به منظور ساماندهی مسیر تردد خودروها، باند کندرو ضلع خیابان های اتحاد، دور برگردان احسان استخر به طول ۸ کیلومتر خط کشی محوری شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ در ادامه از ایمن سازی سایر بزرگراه های سطح منطقه خبر داد و اضافه کرد: در سال گذشته بزرگراه های شهید بابایی، امام علی (ع)، شهید صیاد شیرازی، شهید باقری و رسالت با نصب علائم راهنمایی و رانندگی و هشدار دهنده ایمن سازی شد.
میرزایی خاطر نشان کرد: فاز اول پروژه شهید زین الدین حد فاصل بزرگراه امام علی(ع) تا پل شهید قائمی (پل پروین) به طول تقریبی ۷ کیلومتر در مهر سال ۱۳۹۰ و فاز دوم آنکه از شرق تقاطع شهید قائمی به طول ۵ کیلومتر تا سه راه آزمایش مهر ماه جاری به بهره برداری رسید که با اتصال به بزرگراه های شهید همت و شهید خرازی، ۵۴ کیلومتر بدون چراغ طی خواهد شد. /ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.