مشارکت ۱۵۰هزار شهروند در جشنواره سلامت محله

مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران خبر داد

سلامت > عمومی– گروه دانش و سلامت:
مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران از مشارکت ۱۵۰هزار شهروند در جشنواره سلامت محله خبر داد و گفت: امروز مهلت ارسال آثار به پایان می‌رسد و مرحله داوری آثار ارسالی در سطوح محلی و منطقه‌ای آغاز خواهد شد.

به گزارش همشهری به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر محمدمهدی گلمکانی در تشریح آخرین آمار مشارکت شهروندان در جشنواره سلامت محله گفت: کانون مادر و کودک با دریافت ۴۴هزار اثر، سالمندان ۲۴هزار اثر و پیشگیری از مصرف دخانیات با ۲۳هزار اثر، بیشترین آمار آثار ارسالی را به‌خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانستند آثار اجتماعی، فرهنگی، ادبی و هنری خود را با بهره‌گیری از قالب‌هایی نظیر شعر، داستان، کاریکاتور، عکس و نقاشی به جشنواره ارسال کنند. طبق آخرین آمار سه قالب‌ نقاشی، عکس و شعر بیشترین مخاطب را داشته‌ و شهروندان برای انتقال معنی مورد نظر خود از آنها استفاده کرده‌اند.

گلمکانی افزود: امروز (دوشنبه ۳۰بهمن) مهلت ارسال آثار به پایان می‌رسد و مرحله داوری آثار ارسالی در سطوح محلی و منطقه‌ای آغاز خواهد شد. وی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره سلامت محله گفت: همانطور که در گذشته اطلاع‌رسانی شده مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با هفته سلامت در سال آینده برگزار می‌شود. در عین حال مراسم اختتامیه منطقه‌ای به تناوب در اسفند سال‌جاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در جشنواره سلامت ادامه داد: توجه شهروندان پایتخت به موضوع سلامت اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و باید برای پاسخگویی به مطالبات آنها راهکارهای مناسبی اتخاذ شود.
وی افزود: سه هزار و ۷۴۰کانون اجتماعی در حوزه سلامت در سطح محلات پایتخت تشکیل شده که جشنواره سلامت محله در آنها برگزار خواهد شد. به گفته وی هدف از برگزاری این جشنواره فعال‌سازی‌ کانون‌های سلامت محلات و افزایش مشارکت شهروندی است.


RSS
منبع:همشهری آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.