مشاور رئیس جمهور در گفتگو با آریا: نتایج طرح “بازاریابی اجتماعی مادری” آبان ماه منتشر می شود

خبرگزاری آریا-مریم مجتهدزاده از اجرای پایلوت طرح «بازاریابی اجتماعی مادری» در استان تهران و انتشار آن در آبان ماه خبر داد.

مریم مجتهدزاده، رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی آریا با اشاره به اینکه در راستای افزایش جمعیت کشور طرح “بازاریابی اجتماعی مادری” به صورت پایلوت در استان تهران اجرا می شود، اظهار داشت: نتایج تحقیقات  طرح «بازاریابی اجتماعی مادری» آبان‌ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در ادامه افزود:این طرح به شکل ملی در سطح کشوراجرایی خواهد شد.

مشاور زنان  وخانواده رئیس جمهور با اشاره به اینکه بر اساس تاکید مقام معظم رهبری باید قوانین را اصلاح کنیم و به سمت افزایش جمعیت برویم گفت: جمعیت هر کشوری سبب اقتدار آن کشور است و هم اکنون سیاست گذاری اکثر کشورها در جهت تشویق برای افزایش جمعیت می باشد و این در حالی است که برنامه‌ریزی های دشمنان به سمتی است که کشور ما به سمت فروپاشی و کاهش جمعیت پیش ببرد.

مجتهدزاده در ادامه گفت:تاکید مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت برای تشویق افزایش جمعیت، به عنوان راهبردی اساسی برای همه دستگاه‌هاست تا اقداماتشان را مبنی بر افزایش جمعیت قرار دهند و اقداماتی همچون افزایش کمک هزینه پرداختی مهد کودک به مادران شاغل و برداشتن سقف سه فرزند از پیش روی خانواده ها از اقدامات دولت است که در راستای تشویق مردم به فرزند آوری صورت می گیرد.

وی همچنین اظهار داشت: در این راستا این مرکز طرح پژوهشی « طرح بازاریابی اجتماعی مادری» را که به شکل علمی کار به آن پرداخته می شود را به صورت پایلوت در ابتدا در استان تهران اجرا می‌ کند و نتیجه آن در آبا‌ن‌ماه سال جاری منتشر شده و به سپس شکل سراسری در کشور اجرا خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه فرزند آوری منجر به بهبود وضعیت زندگی و سلامت زن شده و در کم کردن فشار روانی موثر است ،افزود: در این خصوص با مکاتباتی که انجام شده است ،آخرین تحقیقات مرکز امور زنان در این مورد در قالب کتاب‌هایی در اختیار  ائمه جمعه استان‌ها قرار می‌گیرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.