مشایی با احمدی نژاد آمد+عکس

۲۱اردیبهشت،

احمدی نژاد: ۱۴ هزار صلوات و سه روز روزه برای پیروزی مشایی نذر کرده ام/ حضورم در کنار مشایی تخلف نیست، مرخصی گرفته ام/ مشایی: مشکلی درخصوص رد صلاحیت نداریم/ احمدی نژاد را یک قدیس می دانم

رئیس جمهور در خصوص شائبه تبلیغاتی بودن حضور خود در کنار اسفندیار مشایی گفت: تخلف نمی کنم، مرخصی گرفته ام. 

احمدی نژاد در پاسخ به خبرنگار مهر پیش از آغاز نشست خبری در حالی که مشایی مدارک خود را برای تکمیل به محل نشست آورده بود و احمدی نژاد کنارش ایستاده بود در پاسخ به این سوال که شما اکنون در حال تخلف میباشید، گفت: تخلف نمی کنم مرخصی گرفته ام.

 اسفندیار رحیم مشایی که برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود، گفت: برای پرشور شدن انتخابات در صحنه حضور پیدا کردم.

مشایی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه اگر از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شوید، چه کار خواهید کرد، گفت: همه ما باید از قانون تبعیت کنیم. تمام دستگاه‌ها باید تابع قانون باشند و من نیز تابع قانون هستم.

مشاور رییس‌جمهور همچنین دربارهٔ همزمان شدن ثبت‌نام وی با هاشمی‌رفسنجانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تمام سلایق باید در انتخابات حضور داشته باشند و به نظر من این حضور در چارچوب تحقق بیانات مقام معظم رهبری است. 


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.