مشایی یعنی احمدی‌نژاد و احمدی‌نژاد یعنی مشایی

۲۱اردیبهشت،

احمدی نژاد: مشایی همه قوت های ملت ایران را دارد

ایران > دولت– ممتازنیوز:
محمود احمدی‌نژاد گفت: مشایی همه قوت‌های ملت ایران و برادر کوچکش احمدی‌نژاد را دارد و مشایی یعنی احمدی‌نژاد و احمدی‌نژاد یعنی مشایی.

به گزارش ایرنا، محمود احمدی‌نژاد که عصر شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه «اسفندیار رحیم مشایی» را برای نام‌نویسی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراهی می‌کرد، در نشستی خبری گفت: آقای مشایی را ۲۸ سال است می‌شناسم. وی فردی مومن، پاک و کارآمد بوده و عمیقاً باورمند به ارزش‌های الهی و اصول و اندیشه‌های امام و رهبری است.

وی با بیان اینکه مشایی عمیقاً به توانمندی ملت ایران باور دارد، اظهار داشت: نظرات خود را در خصوص آقای مشایی در وقت مناسب اگر نیاز باشد، اعلام خواهم کرد.

احمدی‌نژاد گفت: امسال مقام معظم رهبری هوشمندانه مأموریت خلق یک حماسه جاویدان را بر عهده ملت ایران قرار دادند و شرایط کشور و بین‌الملل نیازمند حرکت حماسی است که همه شرایط را به نفع ملت، عدالت و صلح رقم بزند.

وی افزود: احساس وظیفه کردم بعد از نزدیک به هشت سال، امروز را مرخصی گرفتم و به همراه آقای مشایی برای نام‌نویسی حضور یافتم که بتوانم در مقدمات این حماسه بزرگ حضور داشته باشم.

احمدی‌نژاد گفت: انتخابات ریاست جمهوری مهمترین اتفاق سیاسی در ایران است و در نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقادات و قانون اساسی، مستحکم‌ترین میثاق ملت است که توسط ملت و بر پایه اراده آنان اداره می‌شود.

وی ادامه داد: بالاترین نماد تجلی اراده ملت، انتخابات ریاست جمهوری است که در آن همه ملت برای انتخاب یک نفر حضور پیدا می‌کنند.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: رییس جمهوری بالاترین مقام رسمی کشور بعد از رهبری و مجری قانون اساسی است که به نمایندگی از ملت مأموریت پیدا می‌کند قانون اساسی را اجرا کند و ریاست قوه مجریه را برعهده دارد.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری در واقع حرکتی عظیم برای هم افزایی و همراهی یک ملت، تمرکز اراده ملی برای انتخاب یک راه، یک برنامه و یک فرد است. انتخابات ریاست جمهوری تخلیه و آزاد شدن انرژی عمیق ملت برای ساختن، عزت و استقرار عدالت است. انتخابات باید سبب تحکیم امید، همبستگی و استحکام ملت ایران شود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.