مشتریان رنو در کدام کشورها می باشند؟

رنوی فرانسوی در بسیاری از کشورهای خاورمیانه محبوب است.
گروه خودروسازی رنو شاهد افزایش ۱۵ درصدی در حجم فروش خود در کشورهای خاورمیانه در ۵ ماه اول ۲۰۲۲ در مقایسه با سال قبل بوده است.
این گروه فرانسوی سبب موفقیت خود را افزایش تقاضا برای مدل‌های داستر ۴×۴، فلوئنس، کولئوس می‌داند. از ابتدای سال جاری تا ماه می، رنو در کل منطقۀ خاورمیانه به تعداد ۶٫۸۸۵ عدد خودرو فروخته است.
در امارات متحده عربی، فروش رنو ۴۲% افزایش یافت و به طور مشخص مدل suv-s، ۱۰% از سهم فروش را به خود اختصاص داد. مدل داستر رنو نیز به عنوان پنجمین خودروی محبوب در این کشور شناخته شد.
در عمان نیز فروش خودروی فرانسوی رنو از افزایش ۱۱ درصدی برخوردار بود. رنو همچنین با مدل‌های فلوئنس، داستر و سافران در میان سه خودروی برتر اروپایی قرار گرفت.
در کویت نیز فروش خودروهای رنو ۹%، در عراق ۱۸۳% و در کشورهای همسایۀ شرقی نیز ۱۶% افزایش یافت. در فوریه سال جاری بود که رنو از احداث واحدهای تازه و پروژه‌های بزرگ برای افزایش فروش خود در کشورهای منطقه خبر داد.
این اقدام رنو در راستای هدف تبدیل شدن به برند شمارۀ یک خودروهای اروپایی تا سال ۲۰۱۶ بوده است. تحت این عنوان بسیاری از کشورهای خاورمیانه از جمله افغانستان، بحرین، ایران، عراق، اردن، کویت، لبنان، عمان، قطر، عربستان سعودی، سوریه و امارات متحده عربی از بازارهای هدف رنو برای افزایش فروش می باشند.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : دوشنبه ۱۷ تیرماه
ساعت ارسال : ۱۱:۲۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.