مشخص شدن کشورهای بعدی که تبلت سرفیس پرو در آنها توزیع می گردد

۱۰م اسفند ،

مایکروسافت نام کشورهایی که بعد از امریکا و کانادا، تبلت سرفیس آر تی و سرفیس پرو در آنها توزیع می گردد را اعلام کرد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، بر این اساس کشورهای استرالیا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، نیوزیلندو انگلیس کشورهای در لیست توزیع تبلت مایکروسافت قرار گرفته اند.
مایکروسافت فروش تبلت خود را به طریق اولی با پایگاه اینترنتی فروشگاه آنلاین خود و نیز فروشگاههای فیزیکی و آنلاین دیگری مانند Best Buy، Staples و Future Shop انجام می دهد. البته مایکروسافت خارج از کانادا و امریکا فروشگاه فیزیکی در خیابان ندارد و در بیانیه تازه خود نگفته است چه تعداد سرفیس پرو را در چه کشوری بفروش می رساند.
همچنین ژاپن، مکزیک، نیوزیلند،روسیه، سنگاپور و تایوان نیز سرفیس با ویندوز آر تی را در ماههای آینده (دقیقا مشخص نیست اما گفته می گردد بعد از مارس) دریافت خواهند کرد.
هنوز مایکروسافت آمار دقیقی از میزان فروش سرفیس با ویندوز آر تی و یا سرفیس پرو را اعلام نکرده است. گفتنی است سرفیس با ویندوز آر تی از ۲۶ اکتبر سال قبل در فروشگاههای آنلاین مایکروسافت برای فروش قرار داده شد و سرفیس پرو نیز از ۹ فوریه فروخته می گردد.
هنوز معلوم نیست توزیع سرفیس پرو ۱۲۸ گیگی مشکل داشته یا مایکروسافت تقاضای بسیار را پیش بینی نکرده بود، چرا که فروش آنلاین آن به صورت رزرو انجام می گردد و در بازار موجود نیست.
مدیران مایکروسافت می گویند از دو هفته دیگر فروش سرفیس پرو دوباره به حالت عادی باز می گردد.
گفته می گردد مایکروسافت یه شرکای فروشنده خود در ماههای آینده اجازه فروش مستقل را خواهد داد اما این موضوع هنوز تایید نشده است.
 
 
مشخصات کامل فنی سرفیس مایکروسافت یا ویندوز آر تی  و نیز ویندوز ۸ به شرح ذیل است:


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.