مشعل: به تلاش‌هایمان برای آزادی تمامی اسرا ادامه می‌دهیم

۲۹فروردین۱۳،

shorouknews..jpg

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که این جنبش به تلاش‌های خود برای آزادی تمامی اسرای فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خالد مشعل خاطر نشان کرد: ما به عهد و پیمان خود با اسرای فلسطینی پایبند هستیم و همچنان راه جهاد و مقاومت را به عنوان تنها راه احقاق حقوق غصب شده خود مانند حق اسرا در بهره مندی از زندگی شرافتمندانه و آزادانه همراه با خانواده های خود و نیز آزادی اراضی اشغال شده ادامه می دهیم.

مشعل در سالگرد “روز اسیر” فلسطین و سالروز شهادت عبد العزیز رنتیسی به اسرای دربند زندان های صهیونیستی درود فرستاده و خطاب به آنها تاکید کرد: آزادی شما نزدیک است و به زودی شاهد گشایش در مساله اسرا خواهیم بود.

وی افزود: اکنون دل ما با قدس و مسجد الاقصی و فلسطین است و چشم به راه آزادی کامل این سرزمین مقدس بدون هر گونه چشم پوشی از حتی یک وجب خاک آن هستیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه به ساکنان غزه و ارواح شهدا و به ویژه شهید رنتیسی درود فرستاد و تاکید که این جنبش همچنان آماده آشتی ملی با جنبش فتح به منظور تحقق وحدت ملی میان اقشار مختلف ملت یکپارچه فلسطین است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.