مشکلی برای پرداخت وام مسکن مهر وجود ندارد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ‘علی نیکزاد’ عصر روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از حدود ۱۱ هزار واحد مسکن مهر مازندران در محل مجتمع ۳۰۰ واحدی مسکن مهر ‘ اوشیب ‘ شهرستان بابل، افزود: اکنون ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر بیشتر از تعداد خانوارهای متقاضی این نوع مسکن در کشور وجود دارد.

وی با اظهار این که البته این بدان معنی نیست که همه خانوار ها صاحب مسکن هستند ،

از افتتاح یک و نیم میلیون واحد مسکن مهر در کشور در سال جاری خبر داد و گفت : از این تعداد ۳۰۰ هزار واحد در روستاها و یک میلیون و ۲۰۰ هزار در شهرها ساخته شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه با ساخت مسکن جدید و اجرای طرح مقاوم سازی ضریب امنیت در ساخت و ساز ها بالا رفته است، بیان داشت: در زلزله بیش از ۲/۵ریشتری اخیر در خراسان شمالی ، خسارتی به خانه های مقاوم سازی شده وارد نشده است.

وی به اجرای طرح خودمالکی مسکن مهر در مازندران اشاره کرد و افزود: با توجه به کمبود زمین ، طرح خودمالکی در این استان به صورت جدی حمایت می شود.

نیکزاد تاکید کرد: نرخ کارمزد وام مسکن روستایی نیز همچنان چهار درصد است و هیچ بانکی حق دریافت بیشتر از این نرخ را ندارد.

وی به خدمات دولت در بخش آسفالت راه روستایی اشاره کرد و گفت : در دولت نهم و دهم حدود سه هزار و ۸۳۳ کیلومتر راه روستایی آسفالت شد.

۱۰ هزار و ۷۱۴ واحد مسکن مهر عصر روز دوشنبه با حضور ‘ محمدرضا رحیمی ‘ معاون اول رییس جمهوری ، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی ، ‘ مجید نامجو ‘ وزیر نیرو و جمعی از مسوولان محلی در استان مازندران مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین در این مراسم بهره برداری از ۲۲۴ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده در مازندران آغاز شد.این راه ها در قالب ۷۱ طرح با ۱۹۶میلیارد ریال هزینه ، آسفالت شد.

مازندران حدود ۱۰ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از هفت هزار و ۷۰۰کیلومتر آن راه روستایی است.

در حال حاضر طرح آسفالت ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی مازندران در حال اجرا است.ک/۲

۲۵۸۵/۱۶۵۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۷۲۸۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مسکن مهر گلبهار مشهد و گرفتن پولهای پی در پی از مردم:

    من یکی از متقاضیان مسکن مهر گلبهار مشهد هستم که پروژه ی آن به شرکت برج فیروزه ایی شهر واگذار شده است برای یک واحد ۷۱ متری آپارتمان که هنوز تحویل نداده اند تا الان حدود ۱۸ میلیون تومان پول نقد از ما گرفتند که پنج میلیون آن به بهانه ی افزایش قیمت مسکن مهر و اضافه بر قرارداد اولیه بوده است که فکر کردیم دیگه واریز نقدی نخواهیم داشت و قرار بود ما را جهت وام مسکن به بانک معرفی کنند اما باز گوشی تلفن زنگ زد و با کمال وقاحت مسئولین شرکت مربوطه درخواست واریز ۲۰۳ هزار تومان دیگه آن هم به حساب خود شرکت نه حساب خودمون که برامون باز کرده بودند!!
    وقتی علت را جویا شدیم گفتند ما خودمون می خواهیم مسئول بانک را بیاریم شرکت لذا شما پول را بریزید به حساب خود شرکت که ما سفته بخریم و کارهای وام مسکن را هماهنگ کنیم وقتی ما گفتیم چرا ما خودمون طرف حساب بانک نباشیم و کارهای سفته و ضمانت و وام را انجام بدهیم طفره رفتند و گفتند که نمی شود حتی یکی از اعضا گفت من خودم سفته دارم و میخوام همان ها را ارائه بدهم گفتند نمی شود و ما خود شرکت باید کارها را انجام بدهیم که معلوم می شود که چه خبره ؟ چکار میخواهند بکنند؟ و عجیب تر اینکه این شرکت در تلفنی که به متقاضیان زده است گفته فقط سه روز اداری مهلت دارند این مبلغ را واریز کنند و چنانچه در این مهلت واریز نکنند به ازای هر روز دیرتر ۱۲ هزار تومان اضافه می شود!! شما را بخدا ببینید؟!
    نمی دانم کسی نیست تو این مملکت به داد ما مردم مظلوم و بی گناه برسد که اینطوری نقره داغ مان می کنند؟؟ یکی نیست بپرسد از اینها که شما چکار می کنید و چرا این همه پول از مردم بدبخت می گیرید؟ و برای ۲۲ میلیون تومان وام مسکن آیا ۲۰۰ هزار تومان پول بابت سفته لازم است؟؟ اصلا چرا اینکار را به بانک واگذار نمی کنید؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.