مشکلات ترافیکی بزرگراه امام رضا (ع) در منطقه ۱۵ رفع می شود

مشکلات ترافیکی بزرگراه امام رضا (ع) در منطقه ۱۵ رفع می شود

عصرخودرو : شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه عملیات تعریض پل تسمه نقاله در منطقه به زودی به اتمام می رسد گفت: با بهره برداری از پل یادشده ضمن رفع مشکلات ترافیکی در بزرگراه امام رضا (ع)، ‌میزان تصادفات نیز در این محدوده کاهش می یابد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهندس صفوی با اعلام این مطالب افزود: با توجه به کم عرض بودن پل موجود در بزرگراه امام رضا (ع) در محدوده پل سیمان که منجر به مشکلات ترافیکی می شد، با پیگیری های به عمل آمده از سوی حوزه فنی و عمران منطقه ،‌عملیات اجرایی تعریض پل در باند شمال و جنوب هر کدام به طول عرشه ۱۸٫۶۰ متر و عرض ۶٫۵۰ متر سال گذشته از سوی حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران آغاز شد.

شهردار منطقه ۱۵ خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود عملیات اجرایی تعریض پل یادشده با هزینه ریالی معادل ۱۰ میلیارد ریال در آینده ترافیک تکمیل و آماده بهره برداری شود.
صفوی در ادامه یادآور شد: در راستای روان سازی ترافیک و همچنین ایمن سازی بزرگراه امام رضا (ع) علاوه بر تعریض پل تسمه نقاله ،‌طرح تقاطع غیرهمسطح خاورشهر- امام رضا(ع) نیز پیرو درخواستهای مردمی و پیگیری حوزه فنی و عمران منطقه از سوی اداره کل راه و ترابری استان تهران در حال اجراست.
وی افزود: در حال حاضر زیرگذر طرح مذکور آماده شده و پس از تکمیل رمپ و لوپهای تقاطع تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.

سه شنبه ۲۳ خرداد   ۱۶:۲۱


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.