مشکل تعاونی مسکن مهر پارسای خلخال مرتفع می گردد

۲۴م اسفند ،

هوشنگ محمدی روز پنج شنبه در نشستی با اعضای تعاونی مسکن مهر پارسای خلخال افزود: برای عملیات اجرایی مجتمع مسکونی مهر تعاون پارسایی خلخال بیش از ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی برای احداث واحدهای مسکونی این مجتمع هزینه شده است.

وی گفت: تلاش می گردد با توافق مابین پیمانکار تازه مجری پروژه و هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن مهر پارسا عملیات اجرایی این پروژه بزودی آغاز شود.

وی اظهار کرد: از آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن ۷۶۰ واحدی مسکن مهر خلخال که در سه منطقه از شهر خلخال واقع در شهرک های صنعتی ، دانش و بهشتی در حال اجرا است تاکنون بیش از ۳۰۰ واحد آماده تحویل و بهره برداری شده است.

وی افزود: تعاونی مسکن مهر پارسای خلخال به سبب بعضی از مشکلات از آهنگ ضعیفی نسبت به سایر تعاونی های خلخال در پیشرفت فیزیکی پروژه برخوردار بوده است.

به گزارش ایرنا ، رحیم هدایتی رئیس اتحادیه های مسکن مهر خلخال نیز در این جلسه گفت:

پیشرفت فیزیکی مسکن مهر تعاونی پارسای خلخال ۵۰ درصد بوده و در مقایسه با پیشرفت فیزیکی پروژه سایر تعاونی های خلخال که بالای ۹۰ درصد می باشند ضعیف است.

وی اظهارامیدواری کرد با حل مشکل موجود عملیاتی اجرایی واحدهای مسکون این تعاونی نیز حل شده و همزمان با بهره برداری از ۷۶۰ واحد مسکونی مهر خلخال ۹۰ خانواده متقاضی مسکن تعاونی پارسا صاحب خانه شوند.

۷۱۱۹/۵۹۴/۵۳۰

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.