مشکل جدید در iOS۶ ؛ بیش از ۵۰۰ اپلیکیشن نمی‌توانید نصب کنید

 در وبلاگ Mid Atlantic Consulting که متعلق به یکی از توسعه دهندگان اپل است نوشته شده: کاربرانی که بخواهند بیش از ۵۰۰ اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود دانلود و نصب کنند با مشکلاتی از قبیل بوت شدن آهسته، ری بوت شدن خود به خودی و غیره مواجه می شوند و اگر ۱۰۰۰ اپلیکیشن دانلود کنند، دستگاه به طور کلی بوت نخواهد شد.

اپل در ابتدا واکنش چندانی نسبت به این محدودیت نشان نداد و پاسخش هم این بود که چطور ممکن است کاربری بخواهد بیش از ۵۰۰ اپلیکیشن روی دستگاه خود نصب کند؟

اما Mid Atlantic Consulting در جواب به این واکنش اپل استدلال کرده بود که اگر قرار است آی فون بتواند به عنوان یک کنسول بازی قابل حمل، ریموت تلویزیون و بسیاری از دستگاه های دیگر عمل کند ، اپل باید از توانایی iOS برای دانلود تعداد نامحدودی از اپلیکیشن ها اطمینان داشته باشد. این توسعه دهنده همچنین به این سخن جابز استناد کرده بود که تنها محدودیت ما باید تعداد اپلیکیشن ها و فولدر ها در هر فولدر باشد.

به هر حال اپل در حال حاضر مجاب شده و قرار است به زودی مشکل را برطرف کند. اما واقعا چه کسی بیش از ۵۰۰ اپلیکیشن روی دستگاه خود نصب می کند؟ البته  ار آنجاییکه هنوز معلوم نیست فروشگاه اپلیکیشن اپل برای آخرین نسخه سیستم عامل تلفن های همراهش چه در آستین خواهد داشت، وجود چنین محدودیتی اصلا جالب نیست!

Cnet/ماندانا سجادی

۴۰۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.