مشکل سیم‌کارت‌های رایتل با گوشی آیفون

امکان تماس تصویری سیم‌کارت‌های رایتل برای گوشی‌های آیفون وجود ندارد. یکی از کارشناسان بخش راهنمای مشترکان رایتل در پاسخ به خبرنگار ما که جویای چگونگی اتصال تصویری بین دو گوشی آیفون شده بود گفت که متاسفانه امکان تماس تصویری این اپراتور برای گوشی‌های آیفون وجود ندارد.

به گزارش سه نسل به نقل از دنیای اقتصاد ، گفتنی است مهم‌ترین ویژگی سیم‌کارت‌های رایتل یا اپراتور سوم دارا بودن امکان تماس تصویری است و جالب آنکه این اپراتور در برخی از تبلیغات خود تصویری را نشان می‌دهد که دو نفر در حال مکالمه با گوشی آیفون با یکدیگر هستند. این تبلیغ به مخاطب این‌گونه القا می‌کند که گوشی آیفون که هم‌اکنون در اختیار جمع قابل توجهی از افراد است امکان تماس تصویری از طریق این اپراتور را دارد و در هیج جای سایت این اپراتور لیست گوشی‌های پشتیبانی‌کننده از سیستم مکالمه تصویری مشخص نشده است.

به این ترتیب خریداران بسیاری از گوشی‌ها نمی‌دانند که گوشی آنها از مکالمه تصویری رایتل پشتیبانی می‌کند یا خیر. کارشناس بخش راهنمای مشتریان رایتل در پاسخ به پرسش دیگری که تماس تصویری این اپراتور کدام تلفن‌ها را پشتیبانی می‌کند گفت:‌ ما حق نداریم که اسامی گوشی‌های پشتیبانی‌کننده را اعلام کنیم چون باعث تبلیغ آنها می‌شود، اما این را می‌توانیم بگوییم که هیچ‌کدام از رده‌های آیفون (آیفون ۴ اس، آیفون ۴ و آیفون ۳ جی اس) از امکان مکالمه تصویری رایتل پشتیبانی نمی‌کنند.


جدیدترین مقاله های آی تی و موبایل

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. اتنا:

    من گوشی ایفون ۶ خریدم و سیم کارت رایتل دارم هیچ وقت انتن اون پر نمی شه چرا لطف

    • نام شما...:

      گوشی ایفون ۶ خریدم سیم رایتل انتنش خیلی قطع میشه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.