مشکل ما پول است/ قدرت فنی والیبال دختران مازندران را نشان می دهیم

رئیس هیئت مازندران استان مازندران گفت: پس از سالها جدایی از لیگ برتر والیبال بانوان امسال حضوری پر رنگ خواهیم داشت.

     معصومه قلی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود:  سالهاست که به دلیل نبود حامی مالی نتوانستیم در مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان حضور داشته باشیم این امر درحالی بود که اکثر بازیکنان آماده و قدرتمند تیم های سنوات گذشته را دختران والیبالیست مازندرانی تشکیل می دهند.
وی گفت: در مسابقات لیگ برتر امسال می خواهیم با حضور قدرتمند خود و همچنین جذب بازیکنان بومی قدرت فنی والیبال بانوان مازندران را به هگان نشان دهیم.
وی تصریح کرد:  برای تشکیل یک تیم خوب و آماده با متیرا شعبانیان سرمربی  تیم ملی والیبال بانوان و ارد مذاکره شده ایم قرار است از دو یار خارجی در پست های مختلف و کلیدی هم دعوت به همکاری کنیم.
وی گفت: طبق نظر کادر فنی ترکیب امسال تیم والیبال بانوان مازندران را تلفیقی از نیروهای بومی وغیر بومی تشکیل می دهند همچنین با سرمایه گذاری روی نیروهای جوان آینده والیبال بانوا ن استان را تضمین می کنیم البته با جذب برخی نیروهای رده سنی بزرگ سالان از تجربه آنها به عنوان مکمل برای نیروهای جوان استفاده خواهیم کرد.
وی مشکل اصلی والیبال بانوان را مسائل مالی خواند و گفت:  مشکل اصلی ما پول است،‌با توجه به آنکه باشگاه ها در زمان حمایت از تیم های بانوان مورد پوشش خبری و تصویری قرار نمی گیرند آنها نمی توانند به اهداف اقتصادی خود که همان تبلیغات است،‌دست پیدا کنند به همین دلیل تمایلی به تیمداری در بخش بانوان را ندارند.
 رئیس هیئت والیبال استان مازندران خاطر نشان کرد: طبق صحبت های صدیقه کعبی زاده نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان قرار است برخی مسابقات از طریق رادیو به طور مستقیم پخش شود شاید این امر بتواند حامیان را به سمت سرمایه گذاری روی والیبال  بانوان سوق دهد. قلی زاده گفت:  از سوی فدراسیون تدابیری اندیشیده شود که تیم هایی که حامی والیبال آقایان هستند در بخش بانوان هم سرمایه گذاری  کنند به طور قطع در مدت زمانی کوتاه شاهد رشد چشمگیری این رشته خواهیم بود و ما سکوهای آسیایی را هم بدست خواهیم آورد این امر در حالی است که به دلیل و جود مشکلات مختلف از جمله مسائل مالی، ما هیچ رشد و پیشرفتی را در والیبال بانوان نمی بینیم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.