مصاف ۲ قدرت تاریخی فوتسال را از دست ندهید

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

سایت فیفا در مطلبی iبه بازی ایران و اسپانیا اشاره و جدال قهرمانان آسیا و اروپا را حساس تلقی نمود.

به گزارش تفسیری فارس،در این گزارش تفسیری آمده است: اسپانیا قهرمان فوتسال اروپا در دومین روز رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۲ تایلند برای اولین بار خود را محک خواهد زد. آنها در اولین بازی خود در گروه B iبه مصاف حریف سرسختی iبه نام ایران که ۱۰ عنوان قهرمانی آسیا را دارد می‌روند. در دیگر بازی این گروه پاناما و مراکش با هم دیدار خواهند نمود.

سایت فیفا با اشاره iبه اینکه دیدار ایران و اسپانیا مهم‌ترین بازی روز دوم مسابقات است، خاطرنشان نمود: هنگامی که قهرمان ۶ دوره اروپا با غول‌های آسیا شاخ iبه شاخ می‌شود، باید شاهد یک فوتسال کلاسیک واقعی باشیم. این دو تیم تاکنون ۴ بار در رقابت‌های جام‌جهانی iبه مصاف هم رفته‌اند و بار دیگر رقابت سختی را در این بازی‌ها تجربه خواهند نمود.

در ادامه این گزارش تفسیری اشاره‌ای iبه نتایج قبل این دو تیم شده و آمده است: این دو تیم در سال ۱۹۹۲ دوبار رو در روی هم قرار گرفتند در حالی که ایران در دور دوم اسپانیا را شکست داد اما این تیم در دیدار رده‌بندی انتقام خود را از ایران گرفت. ۸ سال بعد لاروخا یک بار دیگر ایران را شکست داد اما در مسابقات جام‌جهانی برزیل ۲۰۰۸ دو تیم با یکدیگر مساوی نمودند.

سایت فیفا در پایان نوشت: پنجمین رویارویی دو قدرت تاریخی فوتسال را از دست ندهید.

هفتمین دوره جام جهانی فوتسال از امروز در تایلند آغاز می‌شود. ایران در اولین دیدار خود فردا و از ساعت ۱۷:۳۰ iبه وقت تهران iبه مصاف اسپانیا می‌رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.