مصدومان نمایشگاه کتاب بیمه می شوند!

فارس: مسئولان بهداشت واقع در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، روزانه قبل و بعد از فعالیت غرفه داران مواد غذایی و همچنین به صورت سرزده این غرفه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند، البته نظارت بر غذاهای مصرفی غرفه‌داران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و اعضای مستقر در نمایشگاه نیز به عهده این ستاد خواهد بود.

حضور اورژانس تهران با ۴ گروه مجهز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

اورژانس تهران با بهره‌گیری از ۴گروه درمانی با حضور پزشکان و سایر نیروهای پیراپزشکی در طول برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب‌ تهران آماده خدمت‌رسانی به مراجعین و غرفه‌داران است.

اورژانس تهران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با استقرار کانکس‌های اورژانس و ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس به عنوان درمانگاه سیار، ۸ دستگاه آمبولانس در محل‌های تضمین شده، ۴ دستگاه موتور آمبولانس و یک دستگاه موتور چهارچرخ برای انتقال مصدومان، آمادگی خود را برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر اعلام کرده است.

بنابر این گزارش، اکیپ‌های اورژانس تهران در طول زمان برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران، داروهای مورد نیاز و خدمات مختلف پزشکی را به صورت رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار خواهند داد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی» از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

جوان آنلاین – آخرین عناوین فرهنگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.