مصری: از خیانت داخلی در بازار ارز بی اطلاعم/ تصمیم ارزی جدید دولت از هفته آینده اجرا می​شود

به گزارش خبرآنلاین، عبدالرضا مصری سخنگوی هیات رئیسه مجلس در حاشیه جلسه غیرعلنی امروز مجلس، در تشریح جزئیات جلسه امروز با بیان این که دغدغه اصلی نمایندگان مباحث اقتصادی کشور است، گفت: جلسه غیرعلنی امروز مجلس با حضور وزیران اقتصاد و نفت و معاون رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که نمایندگان انتظار دارند که دولت بازار ارز را مدیریت و کنترل کند، گفت: توجه به بخش تولید انتظار دیگر نمایندگان از دولت است. با توجه به اظهارات نمایندگان اقتصادی دولت، ذخایر ارزی مناسب است و فروش نفت نیز تثبیت شده است.
مصری با بیان این که بر اساس نظرات دولت تصمیمات خوبی در زمینه کنترل بازار ارز گرفته شده است که در آینده شاهد اجرایی شدن آنها خواهیم بود، تصریح کرد: امروز نیازهای بخش های مختلف بررسی شد.
وی با بیان این که تصمیمات جدید ارزی دولت از هفته آینده اجرایی می شود، گفت: مجلس آماده همکاری با دولت برای برطرف کردن مشکلات ارزی است و آماده است تا قوانین مورد نیاز در این زمینه را تصویب کند.
وی با بیان این که وظایت قوای سه گانه مشخص است و مسئول امور اجرایی قوه مجریه است، افزود: در زمینه مدیریت ارزی نظر رئیس جمهور مثبت است. در زمینه مشکلات بازار ارز، مزاحمت هایی به دنبال تحریم ها وجود داشته است که این مزاحمت ها برطرف شده و رئیس جمهور نیز کاملا باید به مدیریت ارزی اعتقاد پیدا کند. تقاضای مجلس نیز تسریع در اجرایی شدن این تصمیمات است.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان این که برخی متغیرهای مزاحم را در بازار ارز دشمنان ایجاد کرده اند، گفت: هم اکنون کالاهای اساسی همانند دارو با ارز مرجع تامین می شود. تحریم های اقتصادی تاثیر نداشته است. اگر تحریم ها تاثیر گذار بود، هم اکنون شرایط برای زندگی فراهم نبود.
وی همچنین از خیانت های داخلی در بازار ارز اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: اگر خیانتی صورت گرفته باشد، قوه قضائیه باید بررسی کند و خائن نیز محاکمه شود.
/۲۹۲۹۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.